Mette

Hvad skete der 23. Juni 13 ??

13 indlæg i dette emne

Sidder og udfylder barnets bog og skal udfylde lidt omkring den dag Vigga kom... Men puha, husker jo intet fra den dag udover fødslen. Jeg skal svare på hvordan vejret var?! Jeg var jo slet ikke ude, men det var Sankt hans aften så hvordan var jeres aften jer der bor omkring København?! Nogen der ved hvordan jeg finder dagens overskrifter, største radiohits, biograffilm, serier i tv osv for den dato?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Største radiohits kan du bl.a. finde ved at gå ind på www.radioabc.DK (en lokal radio for Randers og Østjylland) og så kan du finde playlisten fra den dag eller top50 fra den uge :) vi gik på biblioteket og lånte aviser og fik kopieret nogle af forsiderne og ellers noterede vi bare overskrifterne på et papir så vi havde det til vi kom hjem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var til min nevøs fødselsdag i det nordlige Hvidovre og vejret var meget bedre end lovet. Der kom et par ordentlige skyl, men ind imellem skinnede solen og det var lunt - omkring 18-20 grader :)

Jeg så bålet blive tændt ved Rødovre Centrum kl. 19.15 og der skinnede solen, men vinden var kold.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Største radiohits kan du bl.a. finde ved at gå ind på www.radioabc.DK (en lokal radio for Randers og Østjylland) og så kan du finde playlisten fra den dag eller top50 fra den uge :) vi gik på biblioteket og lånte aviser og fik kopieret nogle af forsiderne og ellers noterede vi bare overskrifterne på et papir så vi havde det til vi kom hjem :)

God ide med biblioteket, det vil jeg da prøve! Hvis de stadig har dem så lang tid efter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var til min nevøs fødselsdag i det nordlige Hvidovre og vejret var meget bedre end lovet. Der kom et par ordentlige skyl, men ind imellem skinnede solen og det var lunt - omkring 18-20 grader :)

Jeg så bålet blive tændt ved Rødovre Centrum kl. 19.15 og der skinnede solen, men vinden var kold.

Uh tak! Det er jo helt lokalt! Bor 5 min fra Rødovre centrum. Var ovre og se de gjorde klar til bålet dagen før, og så havde vi talt om at hygge der sidste aften inden jeg nok skulle sættes igang mandag - nåede bare aldrig at se det bål haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min søster har skaffet en masse aviser fra dagen hvor David blev født. Hun hentede dem et sted i København. Jeg kan prøve at høre hende hvordan hun fik fat i dem, hvis det har interesse?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan se i mit ugeblad at følgende tv-serier blev vist:

DR1

Store forretninger

Inspector Morse

Der er noget i luften

Rejseholdet

Advokaterne

TV2

Anna Pihl genudsendelse

Charlie:

Tornfuglene

Skadestuen i Holby

Lov og uorden

Små og store synder

TV3

According to Jim

Alletiders barnepige

how I Met tour mother

Familien fra Bryggen

Sex and The city

NCIS

TV3+

Vore værste år

Scrubs

Simpsons

Kanal 4

De unge mødre

Singleliv

Kanal5

CSI

CSI New York

Criminal Minds

Kanal 6

CSI Miami

Rap fyr i L.A

DR3

Doctor who?

Zulu

Reba

True blood

Breaking bad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mener også at du jan finde en playliste på DRs hjemmeside

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Le Mans sluttede den dag og Tom Kristensen vandt for 9. gang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er i bare gode!!! Fedt fedt :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min søster har skaffet en masse aviser fra dagen hvor David blev født. Hun hentede dem et sted i København. Jeg kan prøve at høre hende hvordan hun fik fat i dem, hvis det har interesse?

Hun ringede ind til Politikens hus og spurgte om de ville printe et par stykker af avisen fra dagen. De kostede omkring 25 kr stykket.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Le Mans sluttede den dag og Tom Kristensen vandt for 9. gang :)

Og lovede endnu en sejr.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skrev P3's mest spillede på dagen i Sophias :)

Du kan skrive eller ringe til diverse aviser og få en fra dagen tilsendt :) det er de fleste rigtig søde til :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER