Camillat

Shoppe til efteraaret - hvor meget toej til 1,5 aarig?

33 indlæg i dette emne

Jeg vil sige str 90.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Anna bruger str 86 i tøj og har gjort det længe. CeLaVi-sættet er str 80 og passer perfekt nu. Det er meget stort i størrelserne.

Jeg tror ikke på han kommer i str 92 i efteråret.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Zoeys Celavi er også str 80 og forventer det klare en sæson mere. Tror du bliver træt af 90. For det bliver meget stort til din spinkle lille Noah :-) jeg ville købe det i 80 hvis jeg var dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil sige str 90.

Snupper det i 80 - men havde jeg haft Lasse, saa ville jeg snuppe 90 :)

Anna bruger str 86 i tøj og har gjort det længe. CeLaVi-sættet er str 80 og passer perfekt nu. Det er meget stort i størrelserne.

Jeg tror ikke på han kommer i str 92 i efteråret.

Jeg tror slet, slet ikke paa, at han kommer i 92 foer efter nytaar engang. Jeg har netop fundet to korteaermede bodyer i 74 fra Benetton, som jeg havde koebt paa udsalg ved en fejl(skulle have haft lange aermer). Dem kan han altsaa godt passe lidt endnu.

Zoeys Celavi er også str 80 og forventer det klare en sæson mere. Tror du bliver træt af 90. For det bliver meget stort til din spinkle lille Noah :-) jeg ville købe det i 80 hvis jeg var dig :)

Jeg tror det samme, Tak for din vurdering :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså er jeg den eneste der har en lille fis af et barn, der stadigvæk kan være i str 80 i en alder af snart 17 mdr ?

Er lidt bange for om den flyverdragt, jeg købte i januar kommer til at være ALT for stor til hende

Nej :) Dicte er 16 måneder og passer str 80 perfekt. Noget i 74 kan hun endda stadig passe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis han bruger str. 80 nu, skal jeg saa koebe Celavi regntoej i 80 eller 80? Jeg har laest, at det er stort i str., men hvis jeg koeber 90 og han kan passe det til oktober, saa kan han maaske bruge det i en maaned eller to, hvis det er meget. Saa igen til foraaret, hvor han er i 86 eller 92. 90 er vel ok?

Dicte bruger str 80 i tøj men str 70 i Celavi regntøj. Hun er nu ellers sød med regnbukserne på, hun ligner en fisker iført vaders, især hvis de ikke er knappet i siden ;)

Har du fundet et godt tilbud??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dicte bruger str 80 i tøj men str 70 i Celavi regntøj. Hun er nu ellers sød med regnbukserne på, hun ligner en fisker iført vaders, især hvis de ikke er knappet i siden ;)

Har du fundet et godt tilbud??

Noah er str. 80 nu og er 12 mdr. Han kan godt passe 86 i nogle bodyer, men bukser er virkelig 80 og ikke stoerre nu.

Jeg har ikke fundet noget specielt godt tilbud, men lurer paa kidsworlds.dk, mest fordi de har god pris paa levering til udlandet og udsalg paa mange ting og sager :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna ønsker sig faktisk et sæt i gul i str. 80 - hun bruger nu str 80 og enkelte ting i str. 86. Jeg er helt overbevist om at hun bliver i disse str. i hvert fald indtil efter jul.

Regntøj og overtøj er generelt lidt stort. Og det skal jo helst ikke sidde for løst. Men altså ja, som de andre siger : str. 80 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER