Mette

Fennikel the

12 indlæg i dette emne

Vigga døjer med ondt i maven men hun er jo kun 5 dage gammel så maven skal jo lige på plads så det er jo helt normalt. Men vi vil jo gerne hjælpe og så tænkte jeg på fennikel the - tror næsten hun er for lille til selv at få det direkte men måske jeg kan drikke fennikel theen og hun så får det gennem mælken... Hvad tror I? Nogen erfaringer med fennikel the på den måde?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har aldrig brugt fennikel the, men i stedet bio gaia dråber - og selv spist mælkesyrebakterier :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har aldrig brugt fennikel the, men i stedet bio gaia dråber - og selv spist mælkesyrebakterier :)

Ville også gerne bruge biogaia men skal man ikke være et par uger der?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ingen erfaringer med det på den måde, men tror da bestemt det kunne være et forsøg værd. :) Har selv overvejet det da Theo begyndte at afvise fennikeltheen, men det blev aldrig til mere, da hans mave ikke bøvler mere (vi giver også biogaia).

Han vil dog godt drikke theen igen nu, så nu bruger vi den som ekstra væske/trøst ind i mellem.

Nå, det var lidt et sidespor :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det vil givetvis overgaa i din maelk, jo :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ville også gerne bruge biogaia men skal man ikke være et par uger der?

Der står godt nok 2 uger. Men jeg ville nu ikke være så bange for det... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der står godt nok 2 uger. Men jeg ville nu ikke være så bange for det... :)

Heller ikke jeg. De var virkelig life savers herhjemme. Måske kan du give færre dråber end angivet hvis du er usikker?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mht the så står der på alle mine tyske bio fennikel the pakker som er speciel til baby ( feks, fra hipp) fra 1. Uge og som jeg også skæv til Cecilie herinde engang tager tyskerne ingen chancer så jeg ville sagtens turde give hende lidt fennikel the, det er jo heller ikke 300 ml vi snakker om ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Camille var ikke ret gammel, da hun fik fennikel te :) SÅ jeg ville også turde give det.. Men hun skal nok have det med lidt sukker i, da det smager kraftigt af lakrids ;) Så hvis du helst ikke vil hun får sukker, ville jeg bare drikke det selv :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha ha, ammehjerne! Kan lige nu slet ikke huske hvornår vi gav J det første gang :) Men øv at lille Vigga også skal bøvle med maven! James' mave er heldigvis bedre nu, så det er nok bare umodenhed så forhåbentlig er det også det med Vigga.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha ha, ammehjerne! Kan lige nu slet ikke huske hvornår vi gav J det første gang :) Men øv at lille Vigga også skal bøvle med maven! James' mave er heldigvis bedre nu, så det er nok bare umodenhed så forhåbentlig er det også det med Vigga.

Nå, men kan da huske at da vi begyndte på det lavede jeg store glas hvorefter lidt kom på sutteflaske til J og resten drak jeg. Sådan gør jeg stadig selv om han ikke får så meget mere. Ikke at han nogensinde har da han ikke kan lide det kg bare lader det løbe yd af munden :P

Vi gav indtil i foregårs også Mylicon dråberne som du så han elskede og giver stadig biogaia. Desuden giver vi d-pearls som klart gjorde en forskel, så dem kan du jo overveje at bestille på nettet så i har dem knden hun er to uger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, men kan da huske at da vi begyndte på det lavede jeg store glas hvorefter lidt kom på sutteflaske til J og resten drak jeg. Sådan gør jeg stadig selv om han ikke får så meget mere. Ikke at han nogensinde har da han ikke kan lide det kg bare lader det løbe yd af munden :P

Vi gav indtil i foregårs også Mylicon dråberne som du så han elskede og giver stadig biogaia. Desuden giver vi d-pearls som klart gjorde en forskel, så dem kan du jo overveje at bestille på nettet så i har dem knden hun er to uger.

Ellers kan i købe d pearls i Matas ;)

Ville ikke putte sukker i, det kan jo være V kan lide smagen, C havde ikke noget imod den hehe. Og ville også starte på bio gaia :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER