Marianne1983

Skal jeg fortælle arbejdsgiver det??

4 indlæg i dette emne

Har brug for jeres hjælp.

Jeg er i uge 7+2 og er begyndt at få det lidt dårligt med træthed og madlede/kvalme. Synes det var lidt en kamp at være på arbejde i dag selvom d blot er kontorjob. Gik så snart jeg kunne.

Er i tvivl om jeg skal fortælle min chef det så hun forstår hvis jeg virker uoplagt/tager den lidt med ro/går tidligt eller om jeg skal vente til senere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville fortælle det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror på at åbenhed ift chefen er en god ting, så jeg ville fortælle det, men også sige hvis det ikke skal ud til kollegerne endnu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var også ret hårdt ramt af kvalme og træthed, så jeg fortalte også min chef og to nærmeste kolleger om min graviditet i uge 8 eller sådan noget. Jeg synes, det var en lettelse, at de vidste hvad der foregik, når jeg ikke var i stand til at være 100% på!

Jeg tænkte nok også at hvis det skulle gå galt, ville jeg nok alligevel blive helt ulykkelig og derfor ikke kunne komme på arbejde i nogle dage, og så vil jeg alligevel foretrække at de vidste hvorfor.

Jeg sagde bare også at det var meget tidligt endnu og ikke officielt, og at jeg kun fortalte det for at de forstod hvorfor jeg var så "fraværende". De var glade for at få besked :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER