ildtiger

TASKEN hvad skal der i den til hospitalet ????

7 indlæg i dette emne

Hej alle i søde damer herinde :balloons

Hvad skal der i den, der taske jeg skal have med på hospitalet, ved godt det er er tidligt at jeg vil pakke den :rolleyes , men der er snart under 1 mdr til min termin :) og vil helst have den klar

Så hvad skal jeg pakke til:

Mig Selv ????

Min Mand ????

Og Baby ????

Og hvad er en god ide at have med evt. udover ??? skal føde på SVS Esbjerg :) Håber i vil hjælpe mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

http://www.svs.dk/wm289383

Hvidovre er lidt mere specifikke http://www.hvidovrehospital.dk/menu/Afdelinger/Gynaekologisk-+Obstetrisk+Afdeling/Foedeafdelingen/Foedslen/Hvad+skal+vi+have+med.htm

Jeg har pakket vandrejournal, ammeindlæg, tøj til mig selv og baby (tøjet til mig selv blødt og ammevenligt - ingen førgravid-jeans;-), enkelte bleer, babydyne, autostol, energibarer (imens jeg venter på, hvad min mand egentlig gerne vil have med af mad/snacks), iPod, oplader, toilettaske, hårelastikker, lille sød bamse, lanolincreme, stofbleer, morgenkåbe og klipklapper. Jeg tænker egentlig ikke at trisse rundt i morgenkåbe, men lad os nu se. Jeg har også pakket nogle natbind, men det er muligvis urealistisk, at sådan nogle kan tage efterblødningen før der er gået noget længere tid..

Af ren hygge har jeg også pakket et babytæppe, som min 'papmors' søde søster har lavet.

Vi kan ikke pt finde vores kamera, så billeder må blive pr. iPhone.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

mig: Jeg har pakket, løst tøj til mig natbind, ammebh, ammeindlæg, toilettaske..

Mand: Min mand har selv pakket det han skal bruge, bla, en cardigan så der er rig mulighed for hud til hud, uden han behøver at smide tøjet, lidt blade.. og ellers har Kolding sygehus en stor kiosk, så mad og drikke bliver derfra ;)

Baby: lift, dyne, tøj (body, bløde bukser, strømper, hue, og en heldragt. en varm trøje til hjemturen) stofble, et par bleer..

Derudover: vandrejournal, kamera, mobil, oplader.

Jeg skal føde ambulant, så skal derfor primært have med til hjemturen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh ha tak for det piger flere idéer :) skal nemlig ikke selv hjem ambulant har fået lov til at blive lidt hvis jeg vil så skal nok have pakket til et par dage

Vi har nemlig 45 min til hospitalet så det er ca 1.5 time frem og tilbage

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil også råde dig til at tage en rulle blødt toiletpapir med.. Det der er på Sygehus Vendsyssel er som sandpapir..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil også råde dig til at tage en rulle blødt toiletpapir med.. Det der er på Sygehus Vendsyssel er som sandpapir..

Det i Esbjerg er også som sandpapir ... Har været der i min praktik som sygeplejestuderende.. og det er altså OP af bakke det toilet papir de har...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det i Esbjerg er også som sandpapir ... Har været der i min praktik som sygeplejestuderende.. og det er altså OP af bakke det toilet papir de har...

så husker jeg mit eget bløde toilet papir :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER