Stbaby

At få nok at spise

4 indlæg i dette emne

Vægten er godt på vej ned og de første 1½ uge er gået. Men nu er jeg kommet til det punkt hvor jeg ikke er sulten mere - og har faktisk problemer med at få spist 'nok' i løbet af dagen.

Jeg har stadig meget lyst til slik, is, kage, brød og kød - men frugt og grønt siger mig ikke noget. Har det faktisk sådan at når jeg tænker på sund mad (eller Nupo) så vil jeg egentlig hellere undvære... og det er jo heller ikke sundt.

Har i det også sådan i perioder?

Og hvad gør i? Tvinger jer til at spise selvom i ikke er sultne eller lader bare være med at spise og så spiser stor aftensmad af 'rigtig mad' (kartofler, ris, kød og alt den slags der ellers skal begrænses)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du skal for guds skyld ikke stoppe med at spise om dagen og så først spise om aftenen. Det eneste du får ud af det er at du sænker din forbrænding (du kan måske endda tage på selvom du spiser mindre) og du vil højst sandsynligt spise mere end du plejer om aftenen end du plejer og derved er der slet ingen gavn af det. Så hvis jeg var dig ville jeg presse mig selv til at spise lidt hele dagen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har som dig også mest lyst til slik og kage men hvis alternativet er ingenting så skal jeg nok få spist.

Jeg er ALTID sulten og ser frem til mit næste måltid, jeg gør dem så sunde som muligt men lader også mig selv se frem til noget

feks. får jeg "aftenskaffe" en rugfel med cheasy smøreost på den ene og mørk pålægschokolade på den anden , det er 250 kcal men det skal jeg have plads til, på den måde føler jeg ikke kun jeg får sundt

Det er vigtigt du spiser hele dagen, men du kan jo sagtens tabe dig ved at spise rugbrød med mager pålæg feks. det behøver jo ikke være frugt og grønt eller nupo det hele :)

prøv feks madlog, du bestemmer selv hvad du spiser men du skal holde dig indenfor et bestemt antal kalorier, så syntes jeg hurtig man bliver nærrig med at bruge dem på usunde ting og lære at finde lækre sunde alternativer :)

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger madlog allerede :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER