Bamse&Kylling

Spotify, overbevis mig :)

9 indlæg i dette emne

Ja, jeg er stadig ikke hoppet på spotify bølgen.. Jeg er endnu ikke blevet overbevist om, at det er smart..

MEN jeg er nu klar til at udvide min horisont, og vil gerne vide, hvad der er så smart ved det? :)

Det koster noget, ik? Og hvor meget er det?

Hvis det er gratis udgaven, er der så reklamer efter hver sang? Det ville jeg hvert fald være pænt træt af!

Kan man brænde cd'er derfra?

Kan man overføre musik til sin iPhone? Eller er det så en app til iPhone i stedet for?

Kan man overføre musik til iTunes derfra?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja, jeg er stadig ikke hoppet på spotify bølgen.. Jeg er endnu ikke blevet overbevist om, at det er smart..

MEN jeg er nu klar til at udvide min horisont, og vil gerne vide, hvad der er så smart ved det? :)

Det koster noget, ik? Og hvor meget er det?

Hvis det er gratis udgaven, er der så reklamer efter hver sang? Det ville jeg hvert fald være pænt træt af!

Kan man brænde cd'er derfra?

Kan man overføre musik til sin iPhone? Eller er det så en app til iPhone i stedet for?

Kan man overføre musik til iTunes derfra?

Så vidt jeg husker(brugte det da jeg skrev min bachelor) og derefter stoppede jeg med at bruge det. Så var det kun hver 3 sang eller sådan noget der var reklame efter i den gratis(men det er også trættende i længden)

Jeg ved der er en app til telefonen og det er noget med at man kan synkronisere med computeren..

Men jeg holdte mig til itunes efter bacheloren,

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger gratis spotify når jeg sidder ved min computer. Det er lidt tilfældigt med reklamer, det er vel ca hver 4.-5. sang der kommer en reklame. Det mest irriterende ved dem er egentlig at det ofte er de samme reklamer. De er rimelig korte, så jeg skruer bare ned de 30 sec de varer. Jeg mener det koster 50,- pr md at blive fri for reklamer. Når man bruger den gratis er der også en tidsbegrænsning, dvs hvis den har kørt en hel dag blir den lukket i et stykke tid. Jeg har ikke lige styr på hvor meget det helt præcist er, da jeg sjældent har oplevet det. Det jeg elsker ved spotify er at det er så let at søge på hvad som helst musik jeg har lyst til at høre og så høre det. Man kan søge på kunstner eller album eller titel og de fleste er at finde der. Og så er det jo helt lovligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har spotify.. Det koster 99 kroner om måneden at blive fri for reklamer.. Jeg bruger mit hele tiden :-)

Men men men hvis man vil have en gratis udgave der også fungerer.. Er der noget der hedder Itube, det er ligesom youtube men hvor du kan gemme dine afspilningslister og lave favoritter osv. App'en kan hentes til både iPhone og android. Det gælder både spotify og Itube.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har det og betaler for det.

Nu har vi så en højtaler fra sonos og så er det noget med de to ting kan kobles sammen og så kommer musik fra spotify ud der. Jeg er ikke teknisk og har nada forstand på hvordan det lige hænger sammen.

Jeg bruger det primært til radio, og den kører hver dag når dp børnene er her. Enten hører vi radio eller også finder jeg en børne cd der på vi kan høre. Vi kan ikke undvære det. Er så godt, og bi nyder lige at kunne sætte feks børne musik på. Vi kan så via sonos app styrer det med mobil eller iPad.

Meningen er når madison bliver ældre at vi skal have endnu en højtaler fra sonos og så kører musikken ind på hendes værelse. D skal lige siges det er trådløst.

Hvordan det lige fungere kun med spotify og hvad man kan afspille det på ved jeg så ikke. Men deler alle pengene værd her :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har Spotify Premium, og jeg bruger det hele tiden. Både på min iPhone, når jeg er på farten eller er ude og løbe en tur, på iPad'en når jeg ikke gider at finde computeren frem og på computeren, når der er fest.

Fordelen ved at bruge Spotify Premium i stedet for gratis versionen er, at man får ubegrænset adgang til musikken (mod 10 timer om måneden på gratis versionen), der er ingen reklamer osv.

Jeg vil helt klart anbefale det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du tdc abonnoment kan du få en tdc play bruger :)

Det bruger jeg og der streames både musik, tv o.a.

Jeg kan ikke huske hvor meget det koster, mem det er en frynsegode J har ved at arbejde ved tdc :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for alle jeres svar :)

Jeg kan se både fordele og ulemper ved det - gider simpelthen ikke reklamer, men synes også 99 kr. pr måned er en slat penge... Jeg er stadig i tænkeboks :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gracias por compartir, no te pierdas la descarga gratuita de Spotify Premium APK. El lugar de reunión de millones de buenas canciones gratis.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER