Robinson

Tryghedsscanning imorgen og tiltagende kvalme...

21 indlæg i dette emne

Puha ... så er det imorgen vi skal op på fertilitetsklinikken til første scanning for at se om der er hjerteblink!

Kan godt mærke at jeg er ved at være nervøs :( sidste gang viste det sig at jeg bar rundt på en MA...

Samtidig har jeg tiltagende kvalme og har kastet op.. puha ad... Prøver at bruge det som en "trøst"... det er jo tegn på graviditet ;) men sidst kastede jeg op så sent som lige inden vi kørte af sted til scanning...

Måske det er nervøsitet?...

Håber i har en hånd fri til at krydse fingre imorgen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du kan tro jeg nok skal krydse fingre... Håber det bliver en god oplevelse :) Godt du.snart får vished. Men ro får mannok aldrig helt, så kommee der bare andre bekymringer ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan tro jeg nok skal krydse fingre... Håber det bliver en god oplevelse :) Godt du.snart får vished. Men ro får mannok aldrig helt, så kommee der bare andre bekymringer ;)

Nej får nok aldrig rigtig ro ;) men håber virkelig at se et lille hjerte blinke imorgen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser også fingre Xxxxx Havde det ligesom dig da jeg var til scanning indtil jeg så det smukke hjerteblink ❤

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

krydser finger xx skal selv afsted fredag.. men mon ikke det er fordi du er nervøs..

mine bekrymninger vil være der hele vejen igennem jeg får først ro når jeg har baby i mine barn og græder, jeg er vist bevis på at det godt kan gå galt selv efter nf, mistet min datter ved fødslen... men nå det var alser ikke for at skramme eller noget...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser også fingre Xxxxx Havde det ligesom dig da jeg var til scanning indtil jeg så det smukke hjerteblink ❤

:) håber også bare at det går godt imorgen :)

Mest af alt fordi vi får hjælp til at blive gravide.. så det er ikke bare sådan lige at lave en ny ;) Men som lægen sagde er det meget normalt at man mister ... men at alle graviditeter skal betegnes som sucsesfulde indtil andet er bevist :P

krydser finger xx skal selv afsted fredag.. men mon ikke det er fordi du er nervøs..

mine bekrymninger vil være der hele vejen igennem jeg får først ro når jeg har baby i mine barn og græder, jeg er vist bevis på at det godt kan gå galt selv efter nf, mistet min datter ved fødslen... men nå det var alser ikke for at skramme eller noget...

Du skræmmer ikke ;) men jeg kan sagtens forstå dig! Håber sådan at du får en god graviditet denne gang og en dejlig lille livlig basse i armene i starten af det nye år :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Amjab det jeg da frygtelig ked af at høre :( håber du får en dejlig livlig baby denne gang ... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Held og lykke i dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber det gik godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gik bare SÅ godt idag... <3

Den fineste lille spire lå og blinkede til os på skærmen og vi hørte den smukke hjertelyd...

Utroligt hvor hurtigt man kan blive forelsket :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bliver sendt tidligt afsted, fordi jeg de to forrige gange er blevet scannet så sent og rykket så meget frem i termin pga store babyer, at jeg faktisk har ligget på grænsen til uge 14 hvor man ikke længere kan scanne for nakkefold.

Så det lavede min læge et notits om, og det har de heldigvis skelet til, så jeg kommer afsted 12+2 og ikke 13+0 som jeg plejer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

min graviditet bliver en helvede tror jeg, jeg vil have angst hele tiden :/ men de vil holde mere øje den her gang... jeg håber også meget på en livlig baby til jan så håber der er noget og se i morgen...

ej hvor dejligt.. tillykke med den veloverstået scanning:) så er det min tur i morgen så tænk lige en kærlig tanker kl 9.10 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

min graviditet bliver en helvede tror jeg, jeg vil have angst hele tiden :/ men de vil holde mere øje den her gang... jeg håber også meget på en livlig baby til jan så håber der er noget og se i morgen...

ej hvor dejligt.. tillykke med den veloverstået scanning:) så er det min tur i morgen så tænk lige en kærlig tanker kl 9.10 :)

Sender alle de positive tanker jeg kan ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih hvor fedt med en vellykket scanning. Stort tillykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih hvor fedt med en vellykket scanning. Stort tillykke :)

Tusind tak :) Det var bare så dejligt at se at bette fisen havde det godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak :) Det var bare så dejligt at se at bette fisen havde det godt :)

Det kan jeg godt forstå, fik også en ts sidste gang jeg var gravid, synes at det giver meget ro indtil nf :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gik bare SÅ godt idag... <3

Den fineste lille spire lå og blinkede til os på skærmen og vi hørte den smukke hjertelyd...

Utroligt hvor hurtigt man kan blive forelsket :)

Åhh hvor dejligt at høre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan jeg godt forstå, fik også en ts sidste gang jeg var gravid, synes at det giver meget ro indtil nf :)

Ja det giver en kæmpe ro :) Og vi må jo komme igen hvis vi føler at vi har behov for det! Håber bare jeg kan slappe af og føle mig dejligt gravid! Det er jo altid noget at klinikken ikke er bekymrede efter scanning ;)

"bette fis" var perfekt størrelse.. blev målt til at være 7+0 og blev jo scannet 6+6 så det var perfekt! Hjerterytmen var kraftig og ensartet så det hele så rigtig flot ud :)

Åhh hvor dejligt at høre :)

Ja det er skønt :) Er forelsket til op over begge ører i den lille reje ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv vågnede imorges med en lille smule blødning - ved godt det meget normalt men jeg bliver så skide nervøs

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv vågnede imorges med en lille smule blødning - ved godt det meget normalt men jeg bliver så skide nervøs så har fået en tid ved lægen mandag, de ville gerne tale om mine bekymringer i forhold til graviditeten - syntes de fylder utrolig meget .... Og har jo set hjerteblink så forstår ikke min nervøsitet .. Føler mig fjollet over at have det sådan

Tror det er normalt at være nervøs! Jeg er også nervøs selvom vi har set hjerteblink...

Håber jeg får ere ro efter NF ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv vågnede imorges med en lille smule blødning - ved godt det meget normalt men jeg bliver så skide nervøs

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER