Baby2014

Det niver, spænder og murre

6 indlæg i dette emne

Godmorgen allesammen ... Jeg vågnede op med en niven, spænden og trækken i mave og læne - de ligende mens smerter ... Andre der også Har det sådan for tiden ?? Selvom jeg har været gravid før, har jeg tilsyndeladende glemt hvordan det er - og de forandringer kan gøre mig helt nervøs efter den MA sidste år :( har set hjerteblink så jeg er nok bare nervøs uden grund ...:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hej

det er nok bare de der ligamens smerter.. det udviger sig der nede så tror ikke du skal være bekymert :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder som ligamentssmerter :) så tror du kan tage det helt rolligt :)

Jeg har i hvert fald en del af dem... og tager det som et godt tegn! Har læst at hvis det direkte gør ondt/er en smerte skal du kontakte lægen...

Men jeg syntes nu godt at de af og til kan nive godt igennem uden at det som sådan gør ondt! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidst jeg var gravid havde jeg de vildeste ligamentsmerter, gik helt krumrygget fordi det gjorde så ondt... Så længe der ikke er blod ville jeg ikke være nervøs. Håber det går hurtigt over. Hvor langt var du henne sidst da i opdagede at det var en MA

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var 9 uger henne da vi sidst var ved en scanning - havde en mærkelig fornemmelse hele tiden af at noget var helt forkert ... Og desværre var min intuition rigtig ... Så tænker at mine gode "vibes" denne gang er værd at stole på ... :)

Tak for jeres svar - ja de niver og hiver noget sådan omkring æggestokkene og livmoderen følelses helt øm .. Av av

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2. gang havde jeg rigtig ondt i perioder. jeg kunne vågne om natten med kramper i mellemgulvet.

Det er sikkert bare dine ligamenter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER