Guest

Udos choise olie - lidt spørgsmål!

4 indlæg i dette emne

Jeg har købt udos choise olie og kommer i min morgen smoothie det skulle være så fantastisk. Så kom jeg til at tænke på om jeg må give det til Mie i fx hendes grøntsags mos? Og hvis jeg må hvor meget skal jeg så give? Og skal jeg vente med at komme det i til det er afkølet lidt? Må jeg komme det i før jeg fryser det ned? Eller skal jeg vente til lige inden servering?

Og en anden ting: ud over omega 3 og 6 fedtsyrer (som er grunden til at jeg tager det, for jeg er virkelig dårlig til at spise fisk) hvad er det så der er så godt ved olien?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kom udo's choice i babymos/grød da jeg startede med at give mad, 1-2 tsk pr portion. Desværre blev olien harsk efter nogle uger selv om jeg havde den på køl, så den blev bitter og jeg måtte smide resten ud. Siden har jeg bare brugt koldpresset tidselolie i hendes mad fordi det ikke har smag og også er sundt.

Det gode ved olien, bum bum, det er noget med at alle celler har brug for fedtstoffer til at fungere, og derfor er det så vigtigt at man indtager nogle sunde fedtstoffer, og de koldpressede olier er ideelle. Udo's choice sku være et balanceret udvalg - jeg syns bare også det er dyrt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kom udo's choice i babymos/grød da jeg startede med at give mad, 1-2 tsk pr portion. Desværre blev olien harsk efter nogle uger selv om jeg havde den på køl, så den blev bitter og jeg måtte smide resten ud. Siden har jeg bare brugt koldpresset tidselolie i hendes mad fordi det ikke har smag og også er sundt.

Det gode ved olien, bum bum, det er noget med at alle celler har brug for fedtstoffer til at fungere, og derfor er det så vigtigt at man indtager nogle sunde fedtstoffer, og de koldpressede olier er ideelle. Udo's choice sku være et balanceret udvalg - jeg syns bare også det er dyrt!

Ja for pokker - sindssygt dyrt, nu har jeg brugt det i 2 dage og er spændt på om jeg mærker forskel. Men min krop var lige gået i sukker junkie og så manglede jeg energi og overskud så jeg vil nu starte hver dag med en smoothie, olie og en vitamin pille - det syntes jeg allerede virker.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi brugte det for nogle år siden. Vi spiste de i appelsin juice, altså som decideret kosttilskud. Noget af det gode der er i er eksempelvis natskygge olie(tror jeg det hedder) det har en dokumenteret virkning. - der er mange natur produkter og kosttilskud, der ikke har videnskabelig dokumenteret virkning. - læste om det den gang, men har altså ikke lige dokumentation på hånden.

Jeg kender en som har lidt af svær acne o grim hud, hun mærkede og je kunne se en klar forskel. Har også snakket med en, der mente det var med årsag hvis ikke årsag til at hans problemer med dårlige end forsvandt. Så for noge er det et mirakel middel.

Jeg holdt ret hurtig op m at spise det, da je simelhen ikke kunne lide smagen. Og jeg syntes det var dyrt og blev dårligt for hurtigt. Det var svært at få de brugt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER