Pada

Måske et dumt spørgsmål - om babypåklædning

8 indlæg i dette emne

Hmm.. Måske er det lidt dumt, men jeg er faktisk i tvivl..

Jeg kan huske at jeg har set at mange babyer, både drenge og piger, har strømpebukser på under deres bukser.. Gør man stadig sådan noget? Eller har man bare en body og et par bukser på?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har et barn som let blir koldt og et hus hvor der er træk om vinteren, så der har hun to lag på og strømpebukser er bare en smart opfindelse. Her om sommeren har kun kun et lag, enten strømpebukser eller bukser og strømer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enig med Saga!

Og vil tilføje, at det også kommer an på bukserne. Hvis de er tynde og det er køligt, er det godt med strømpebukser indenunder.. Og omvendt, hvis det er tykke bukser ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så skal vi da vist ha' købt os nogle strømpebukser.. Har kun ét par ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kommer nu også an på det enkle barn. For eksempel har jeg en dreng der koger, hvis han har for meget tøj på. Så vi har aldrig brugt strømpebukser, da han har været tilpas i alm. bukser.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noah har naermest boet i sine uldstroempebukser hele efteraaret/vinteren :D Siden bomulds og nu kun bukser :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har faktisk hele vinteren, givet Camille strømpebukser på :) Jeg ELSKER at hun ALDRIG har bare ben ;) Har oplevet enkelte børn, som lige skiller mellem strømpe og bukser, og de bliver altså let kolde så... Vi har haft både tykke og tynde, uld og bomuld og har så kunne regulerer på den måde :) Udover det, gjorde det det også muligt her i foråret, at bruge noget af hendes "sommertøj" lidt tidligeere, fordi hun kunne have tynde bukser på med strømpebukser under :) Så sparer man lidt på tøjindkøb ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som de andre siger, så afhænger det af barnet. Et koldt barn kunne jeg godt forestille mig at give ekstra lag på, men har aldrig gjort det til min søn, da han er meget varm..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER