Girl Next Door

Hvad gør dig glad i dag?

13,680 indlæg i dette emne

Mine børn ❤❤

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mediegrafiker ;) Så samme afdeling :)

 

Så har du siddet ovenpå? Vi var nede i kælderen, men rykker op efter sommerferien. Jeg er faktisk også mediegrafiker - blev udlært i 2007 eller 2008 - kan aldrig huske det :D Jeg er vildt glad for det fag, men jobsituationen er ikke ligefrem fantastisk desværre, så jeg måtte igang med at bygge lidt ekstra kompetencer på. Har du praktikplads?

 

Det læser min M også :)

Hvorhenne? Kender ikke så meget til skolerne rundt omkring indenfor lige det her fag. Men det kan næsten kun være bedre end min skole :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En bette lur på sofaen med hunden og katten

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det var skønt med sucses den første gang, det var hos Julius og hans far, mens mig og Stine (Julius mor) var i mødregruppe :)

Men pyh jeg syntes at han bliver alt for hurtig stor nu ;)

Sejt - er du havnet i mødregruppe med hende? Det er da helt vildt fedt!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er et FANTASTISK show og en KANON koncert, jeg mangler ikke RW og Jason :P

Var i bio og se en af koncerterne fra O2 Arena - jeg glæder mig til 1. oktober :D

Sidste gang jeg var til koncert var det NKOTBSB da jeg var gravid med Mie - så der er et eller andet ekstra fedt lige at få TT billetter i gave som den næste koncert (og så igen som gravid :D ) det opfylder lige min boyband ungdoms vildeste drømme :lol

Jeg var hovedsagelig BSB fan men TT og NKOTB var da helt sikkert en del af mit ungdoms soundtrack :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er et FANTASTISK show og en KANON koncert, jeg mangler ikke RW og Jason :P

Var i bio og se en af koncerterne fra O2 Arena - jeg glæder mig til 1. oktober :D

Glæder mig... Skal afsted med to gode veninder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Tulle har fået navn :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Tulle har fået navn :biglove

Må vi hører ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja opdagede jeg også der er på lidt af det. Det er bare udsolgt i den lille størrelse :(

Jeg undrede mig over, at det hedder størrelse 2-4 år!!?! Min niece på 4 år kan da umuligt passe samme tøj som Vega på 2 år :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået gang i brændeovnen :yay Det begejstrer mig især fordi A ikke formåede det :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg undrede mig over, at det hedder størrelse 2-4 år!!?! Min niece på 4 år kan da umuligt passe samme tøj som Vega på 2 år :D

Det er VOLDSOMT stort. Altså W er en meget stor (høj, ikke bred) 2 årig og skjorterne er MEGET løse i det endnu. Jeg tænker det svarer til 104 faktisk, eller måske 98-104 i nogle dele.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har du siddet ovenpå? Vi var nede i kælderen, men rykker op efter sommerferien. Jeg er faktisk også mediegrafiker - blev udlært i 2007 eller 2008 - kan aldrig huske det :D Jeg er vildt glad for det fag, men jobsituationen er ikke ligefrem fantastisk desværre, så jeg måtte igang med at bygge lidt ekstra kompetencer på. Har du praktikplads?

Hvorhenne? Kender ikke så meget til skolerne rundt omkring indenfor lige det her fag. Men det kan næsten kun være bedre end min skole :D

Ja vi var ovenpå ;) Nej har ikke fundet læreplads og regner heller ikke med at finde det inden barsel. Så det hedder skp indtil barsel :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har du siddet ovenpå? Vi var nede i kælderen, men rykker op efter sommerferien. Jeg er faktisk også mediegrafiker - blev udlært i 2007 eller 2008 - kan aldrig huske det :D Jeg er vildt glad for det fag, men jobsituationen er ikke ligefrem fantastisk desværre, så jeg måtte igang med at bygge lidt ekstra kompetencer på. Har du praktikplads?

 

Hvorhenne? Kender ikke så meget til skolerne rundt omkring indenfor lige det her fag. Men det kan næsten kun være bedre end min skole :D

Han læser i Århus, hvor vi bor :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Et dejlig besøg ved en af pigerne fra Marius mødregruppe. Og så fik vi lige snakket vores fødsler igennem :glad Og hold op hvor er Julius lille i forhold til hendes dreng der er 1,5 måned ældre end Julius :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er VOLDSOMT stort. Altså W er en meget stor (høj, ikke bred) 2 årig og skjorterne er MEGET løse i det endnu. Jeg tænker det svarer til 104 faktisk, eller måske 98-104 i nogle dele.

Okay, så tror jeg, at jeg venter endnu med at købe noget derfra. Synes det er så fint altså :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har set en god gammel ven i dag, godt nok kun i et par timer, men det går nok.

Derudover er jeg lige tjekket ind på hotellet og glæder mig nu bare til en festlig weekend :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg undrede mig over, at det hedder størrelse 2-4 år!!?! Min niece på 4 år kan da umuligt passe samme tøj som Vega på 2 år :D

Fordi der er meget stor forskel på børns størrelser, når de når den alder ;)

Anna er f.eks. på vej ud af str. 2-4 år i H&M og hun er altså 3,5 år... Hun er stort set str. 104/110 i bukser/strømpebukser og 98/104 i bluser og trusser. Hendes fætter, der er 13 dage yngre end Anna, bruger stadig 98 i bukser, men 104 i bluser ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fordi der er meget stor forskel på børns størrelser, når de når den alder ;)

Anna er f.eks. på vej ud af str. 2-4 år i H&M og hun er altså 3,5 år... Hun er stort set str. 104/110 i bukser/strømpebukser og 98/104 i bluser og trusser. Hendes fætter, der er 13 dage yngre end Anna, bruger stadig 98 i bukser, men 104 i bluser ;)

Wow... David er 2 år og 10 måneder og passer str. 98-104 perfekt i trøjer og 98 i bukser :o Bukserne er dog lidt løse i livet, men str. 92 er simpelthen for korte og går kun til midten af skinnebenet :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow... David er 2 år og 10 måneder og passer str. 98-104 perfekt i trøjer og 98 i bukser :o Bukserne er dog lidt løse i livet, men str. 92 er simpelthen for korte og går kun til midten af skinnebenet :D

Men det er vel ikke så mærkeligt, når han er markant tættere på 3 år end på 2 år, at han passer str 3 år bedst? ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men det er vel ikke så mærkeligt, når han er markant tættere på 3 år end på 2 år, at han passer str 3 år bedst? ;)

Tænkte nu også mere på trøjerne ;) Tvivler da stærkt på at han kan passe dem om et års tid :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænkte nu også mere på trøjerne ;) Tvivler da stærkt på at han kan passe dem om et års tid :chin:

Måske ikke. Jeg bliver nu stadig fascineret af, at Anna har tøj hun har kunne passe i både halve og hele år, når vi kommer op i de her størrelser. Det er skønt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine børn, min mand, min storebror, mine venner og bk :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Matador-mix-snakken i brokke-tråden :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske ikke. Jeg bliver nu stadig fascineret af, at Anna har tøj hun har kunne passe i både halve og hele år, når vi kommer op i de her størrelser. Det er skønt ;)

Også mig. Men det er også lidt underligt. Vi står overfor at skulle købe nyt tøj til efteråret, selvom han faktisk stadig kan være i 92, men det har han brugt i over 1 år og meget af det er SLIDT og grimt... Nu køber vi så 98 (eller hms trælse dobbeltstørrelse 98-104) og så må det smøres lidt ekstra op.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fordi der er meget stor forskel på børns størrelser, når de når den alder ;)

Anna er f.eks. på vej ud af str. 2-4 år i H&M og hun er altså 3,5 år... Hun er stort set str. 104/110 i bukser/strømpebukser og 98/104 i bluser og trusser. Hendes fætter, der er 13 dage yngre end Anna, bruger stadig 98 i bukser, men 104 i bluser ;)

Det er selvfølgelig rigtigt, men tænker det så gav mere mening at kalde det størrelse 98, 104 osv. Ligenu er det jo faktisk 3-4 størrelser slået sammen.. - giver det mening? :D

Men det er da rigtig dejligt at de kan passe tøjet længere nu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.