Girl Next Door

Hvad gør dig glad i dag?

13,680 indlæg i dette emne

At jeg har formået at lave en positiv test selv om jeg kun er 3+4. Håber ikke jeg jinxer det ved at skrive det. Men det er bare SÅ vildt synes jeg :-) Jubiii- Sofia skal være storesøster :-D

Ihhh stort tillykke :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

At jeg har formået at lave en positiv test selv om jeg kun er 3+4. Håber ikke jeg jinxer det ved at skrive det. Men det er bare SÅ vildt synes jeg :-) Jubiii- Sofia skal være storesøster :-D

:yay stort tillykke!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bare øv det altid er så sent. Skal åbne børnehaven i morgen :klap

Ja det er så lidt øv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har formået at lave en positiv test selv om jeg kun er 3+4. Håber ikke jeg jinxer det ved at skrive det. Men det er bare SÅ vildt synes jeg :-) Jubiii- Sofia skal være storesøster 

Tillykke! :loveshower

(måske skal hun have en lillesøster Anna ;))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg er kommet i gang med at løbe igen :glad

At det går godt med Liv i vuggestuen :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

BK :biglove

Elsker at der er plads til at være et brok hoved og at man lige kan få luftet frustrationer så der er plads til ny energi :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg lige har købt en ismaskine med kompresser - der skal laves mega meget is til sommer :yay :sandie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg nok højest sandsynlig får min ammestol sidst på ugen...!!! Wuhuuuu...

( så satser jeg på at hele familien er indforstået med, at der er det de giver mig i fødselsdagsgave haha)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg endelig er alene, og ikke skal forholde mig til andre mennesker før senere i dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At købers advokat har godkendt huskøbet... Så hushandlen er så meget i hus som den kan være :yay

Fristen udløber i dag, vi troede det var i dag, men grundet kristi himmelfartsdag er det rykket med en dag.. Men alt i alt såååå :yay ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At købers advokat har godkendt huskøbet... Så hushandlen er så meget i hus som den kan være :yay

Fristen udløber i dag, vi troede det var i dag, men grundet kristi himmelfartsdag er det rykket med en dag.. Men alt i alt såååå :yay ;)

:yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At købers advokat har godkendt huskøbet... Så hushandlen er så meget i hus som den kan være :yay

Fristen udløber i dag, vi troede det var i dag, men grundet kristi himmelfartsdag er det rykket med en dag.. Men alt i alt såååå :yay ;)

Så dejligt Maiken :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay yay Majken!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At købers advokat har godkendt huskøbet... Så hushandlen er så meget i hus som den kan være :yay

Fristen udløber i dag, vi troede det var i dag, men grundet kristi himmelfartsdag er det rykket med en dag.. Men alt i alt såååå :yay ;)

Fantastisk! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At købers advokat har godkendt huskøbet... Så hushandlen er så meget i hus som den kan være :yay

Fristen udløber i dag, vi troede det var i dag, men grundet kristi himmelfartsdag er det rykket med en dag.. Men alt i alt såååå :yay ;)

:yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At manden har fået lavet stuen færdig idag :yay så mangler vi stort set kun ting udenfor inden lillebrors ankomst

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt Majken! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Mie har lige grinet for første gang. Sådan rigtig inderligt og hjerteligt - ikke "bare" sit høhø, hehe, haha eller hvin af fryd - men sådan helt helt rigtig.

Åh det var lige så jeg tudet af lykke så fantastisk var det - og sikke en fantastisk lyd ❤️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er der bare virkelig meget der gør, bare lige for at nævne nogle: W der lige nu er dybt begravet i en leg med legobiler (jeg elsker at se ham lege :kuller ), vidunderlig aftensmad som ikke gav kvalme (!!), at jeg har muligheden for at være hjemme med W (især taget i betragtning af Js arbejde, altså at han arbejder SÅ meget), solskin, halv kold cola (bedre end ingen!!), gode tider der venter, mega hyggelig formiddag med søde hjemmemødre og hjemmeunger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

- Hyggelig dag med en skøn veninde

- Skrotpræmie fra min bil

- Valdemar, der kom og kyssede mig på panden, og fortalte at han "elser" mig, og som nu har sat sig med sit legeklaver og synger

:biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine skønne piger som leger fint sammen lige nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Penge tilbage fra vores gamle lejlighed :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg lige har købt en ismaskine med kompresser - der skal laves mega meget is til sommer :yay :sandie

Øjjjjjj slet ikke misundelig!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øjjjjjj slet ikke misundelig!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.