Guest M's mor

Nogen af jer, som har hormoner der bare raser der ud af?

31 indlæg i dette emne

Fordi hun et mellemste barn, skilsmisse barn, gravid. You name it!!!

Og det stopper ikke før din mor siger fra og lader hende sejle i sin egen sø... Ihvertfald i et stykke tid.

Din søster har brug for din mor. Men indrømmer det ikke FØR hun finder ud af hvor godt hun har det og hvormeget din mor hjælper hende.

Det er jo pisse nemt for hende at få hendes vilje. Hun skal jo bare true din mor med at hun ikke får lov til at se sit barnebarn... Mormødre og farmødre vil gøre hvad som helst for sine børnebørn. Inkl finde sig i at blive behandlet som lort.

Desværre tror jeg aldrig at min mor vil sige fra. hun vil altid gøre alt for at behage min søster, og så vil hun bare finde sig i den måde hun bliver behandlet på. når vi andre kommentere det så er hun altid klar til at forsvar min søster. så desværre tror jeg aldrig min mor bliver klogere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror du har ret.

Og lige præsis derfor ville jeg bede min mor lade være med at fortælle mig om det fremover, med mindre jeg fik lov til at reagere på det.

Har selv lidt af det samme dilemma, og har bedt min mor enten om at holde det for selv eller lade mig reagere.

Jeg vil ikke være med til at ynke hende "bare" for at ynke hende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror du har ret.

Og lige præsis derfor ville jeg bede min mor lade være med at fortælle mig om det fremover, med mindre jeg fik lov til at reagere på det.

Har selv lidt af det samme dilemma, og har bedt min mor enten om at holde det for selv eller lade mig reagere.

Jeg vil ikke være med til at ynke hende "bare" for at ynke hende.

Ja det burde man jo egentlig sige til sin mor, og jeg tror også det ender sådan hvis jeg risikere at skulle høre det igen.

hvad sagde din mor til det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun accepterede og respekterede mit ønske. :)

Meeen engang imellem får hun da fortalt noget som hun så ikke skulle ha gjort. Og så minder jeg hende bare stille og roligt om at jeg ikke vil høre om det.

Så længe hun vil agere gulvmåtte vil jeg ikke høre om hendes problem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, det lyder altså noget hårdere end det er. Jeg har et fantastisk forhold til min mor. Men kan bare ikke (som du) lide at høre hvor ondt det gør på min mor at blive behandlet som boksebold. Slet ikke når hun åbenbart acceptere at det skal være sådan.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forstår hvad du mener.

Man elsker sin mor og lige så hårdt det gør på hende, lige så hårdt gør det jo på os at skulle høre om det.

Men nogen mødre er åbenbart villige til at finde sig i meget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER