MumiMor

Børnesko i Aarhus

6 indlæg i dette emne

Som relativt nytilflyttet er jeg i tvivl om hvor jeg skal finde gode børnesko - prewalkers, læderhjemmesko, og på sigt vinterstøvler - i Aarhus. Jeg leder efter et sted med kvalitetssko og god rådgivning. Er der nogen der kan hjælpe? I Kbh ville jeg ikke være i tvivl om hvor jeg skulle gå hen, men har ikke lige planer om en tur til staden før om en måneds tid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er ikke selv kommet så langt at jeg har købt børnesko endnu, men jeg ville nok starte med at prøve i Salling. Har i hvert fald set deres afdeling, og den er OK stor, og så plejer de at være søde til at hjælpe i de andre afdelinger i hvert fald.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været glad for Maibom sko i Storcenter Nord (den som ligger ved Føtex' kasselinie)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Udover de nævnte er der også Paw Sko på Strøget og Hønsefødder i Bruunsgade.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for tips'ne, jeg må jo prøve mig frem. Det jeg leder efter er en butik hvor de KUN har børnesko - tænker at de ved mest om børns fødder - så starter nok i Hønsefødder, selvom det vel egentlig mest er en tøjbutik?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har altid købt mine børnesko online hos Sport247.dk. Der har fået vinterstøvler, som du nævner, sneakers når poderne er blevet større og også løbesko. Der er god service, hurtige levering og priser som er lavere end de fleste på børnesko.

I ser det muligvis som spam fordi det er mit første indlæg, jeg ser det bare som et godt tip til billige børnesko

Se dem her : Sko til børn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER