Maj83

Kvalme og hovedpine efter p-pille stop. Er der andre som har haft symptomer

6 indlæg i dette emne

Efter jeg er stoppede med mine p-piller har jeg konstant hovedpine og kvalme. Er det helt normalt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ved ikke om det er normalt, men jeg havde selv meget kvalme da jeg stoppede med pillerne :wacko Det var i sidste måned.. men det er heldigvis ovre igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror det er ret normalt at kroppen lige skal finde sig selv. Har selv oplevet at være grådlabil og hårtab. Har læst om andre med kvalme osv. Men ro på, for det skal nok gå over igen :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter jeg er stoppede med mine p-piller har jeg konstant hovedpine og kvalme. Er det helt normalt?

Jeg er igang med første cyklus uden p piller, og har også kvalme og hovedpine, nogen gange svimmel, og mere hormonel end jeg plejer ( let til tårer o.s.v ) - har især været slemt efter ægløsning. Det skulle være meget normalt, men ikke alle der mærker noget til det, men kroppen skal jo nogen gange lige finde sig selv igen efter p pille stop.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eneste symptomer jeg har fået efter p-pille(mini-pille) stop er at jeg bliver meget nemmere liderlig, får ømme bryster omkring ægløsning, og har haft flere humørsvigninger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eneste symptomer jeg har fået efter p-pille(mini-pille) stop er at jeg bliver meget nemmere liderlig, får ømme bryster omkring ægløsning, og har haft flere humørsvigninger.

Ditto... :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER