Solvej99

Slettes

5 indlæg i dette emne

Engang kunne man købe sådan en chokolade cremehæl:

post-570-0-49698100-1370193413_thumb.jpg

Er der nogen, der ved hvor man kan købe dem i dag?

Vil gerne prøve at skaffe én til min far til fars dag :)

Jeg fandt denne hjemmeside: http://www.chokoladevaerkstedet-jota.dk/sider/staenger.html Lidt langt væk fra Frederiksberg, men måske de vil sende?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fandt denne hjemmeside: http://www.chokolade...r/staenger.html Lidt langt væk fra Frederiksberg, men måske de vil sende?

Tak :)

Jeg synes ikke det ser ud som om at de sender (måske er det også risikabelt at sende chokolade om sommeren?)

Ellers må vi jo lave en lille køretur ud af det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :)

Jeg synes ikke det ser ud som om at de sender (måske er det også risikabelt at sende chokolade om sommeren?)

Ellers må vi jo lave en lille køretur ud af det :)

Njar, det tænkte jeg også - men det kunne jo være, at man kunne ringe op og fortælle den rare mand om, at det er rigtig vigtigt at skaffe en cremehæl til sin far. (Og jeg tænker, at man bliver nødt til at være en rar mand, hvis man sælger chokolade ;)) Så kunne det jo være, de kunne klare det alligevel, eller noget...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Njar, det tænkte jeg også - men det kunne jo være, at man kunne ringe op og fortælle den rare mand om, at det er rigtig vigtigt at skaffe en cremehæl til sin far. (Og jeg tænker, at man bliver nødt til at være en rar mand, hvis man sælger chokolade ;)) Så kunne det jo være, de kunne klare det alligevel, eller noget...

Ha ha... Ja, det er da et forsøg værd ;)

Og jeg har tænkt mig at ringe til dem uanset, for jeg vil sgu være sikker på at de har dem, inden jeg kører helt til Gilleleje :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER