Guest

Jer der har hus og lejlighed til salg!

18 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Majs: jeg er ret vild med dine giraffer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I bor da det samme sted? :)

Tæt på :) vi kan vinke til hinanden :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Majs: jeg er ret vild med dine giraffer :)

Hæ hæ - Anders er ret stolt nu, hvis jeg kalder dem mine tror jeg jeg fik ballade. Anders købte dem på Lauritz.com - det har været nogle jeg har rullet øjne af 1000 vis af gange, han fik et lille auktions flip på et tidspunkt hvilket resulterede i ejerskab af en masse underlige ting, deriblandt 6 ens natlamper og et solarie. Så det er sådan lidt en "ting" i vores forhold - altså på den sjove måde. Jeg syntes også de er søde, men vil aldrig indrømme det :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hæ hæ - Anders er ret stolt nu, hvis jeg kalder dem mine tror jeg jeg fik ballade. Anders købte dem på Lauritz.com - det har været nogle jeg har rullet øjne af 1000 vis af gange, han fik et lille auktions flip på et tidspunkt hvilket resulterede i ejerskab af en masse underlige ting, deriblandt 6 ens natlamper og et solarie. Så det er sådan lidt en "ting" i vores forhold - altså på den sjove måde. Jeg syntes også de er søde, men vil aldrig indrømme det :P

det flip med lauritz.com har jeg lige pt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det flip med lauritz.com har jeg lige pt :)

Vil du købe nogle natlamper :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil du købe nogle natlamper :lol

show me :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Kan man egentlig som køber se restgælden? Altså præcis det som sælger mangler at betale på lånet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan man egentlig som køber se restgælden? Altså præcis det som sælger mangler at betale på lånet?

Ja, det kan man godt. Hvis mægleren har lavet sit arbejde ordentlig, står den på sidste side i salgsopstillingen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det kan man godt. Hvis mægleren har lavet sit arbejde ordentlig, står den på sidste side i salgsopstillingen...

Og ellers kan man da slå det op på nettet (kan bare ikke lige huske hvor) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det kan man godt. Hvis mægleren har lavet sit arbejde ordentlig, står den på sidste side i salgsopstillingen...

Ah det forklarer hvorfor den køber som har budt på lejligheden ikke vil give en kr over de 320.000 (densstår til 420.000 og vi er gået ned til 390.000)

Han er en der opkøber, istandsætter og sælger videre.

Mægler presser på fordi hans kontrakt udløber om 14 dage

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER