mommytil3

Så melder jeg mig også :-)

14 indlæg i dette emne

Hej allesammen!

Jeg hedder Michala, jeg er 29 (imorgen) og skal sammen med min kæreste have en lille efternøler med termin 11/11.. Så jeg er i skrivende stund 14+6 og meget lykkelig..

Jeg har to fantastiske guldklumper sammen med min eksmand. Oliver på knap 11 og Emily på 8 1/2.. Som glæder sig helt ekstremt til at få en lillebror eller lillesøster.

Jeg har været til nakkefoldsskanning for 2 uger siden og alt var helt perfekt. Risikovurdering 1:14370.. Imorgen skal vi til kønsskanning, børnene ønsker sig brændende en lillebror :-) meeeen generelt ønsker de sig bare en til flokken så er sikker på at begge dele gør lykke.. Jeg har en mavefornemmelse der siger at det bliver en pige :-)

Nå men lang historie kort.. Her er jeg, og jeg glæder mig til at følges med jer allesammen :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Velkommen til og stort tillykke med den kommende familieforøgelse!

Jeg glæder mig til at følge dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :)

Jeg har også termin d. 11/11-13, dog første gang her :) (er dog rimelig sikker på det betyder vi er 15+2 i dag ;) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :)

Jeg har også termin d. 11/11-13, dog første gang her :) (er dog rimelig sikker på det betyder vi er 15+2 i dag ;) )

Jamen så forstår jeg bedre de forskellige beregnere på nettet.. De siger nemlig 15+2.. Hmm.. Hvorfor siger de så 14+6 i forhold til skanningen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ved jeg ikke - måske en fejl? For det passer med min nf (da jeg var 13+1) og egen beregning. Var desuden til første JM besøg i går og hun nåede frem til det samme med sin beregnings-dims :)

så måske JM til din skanning bare fik sagt forkert uge-nummer?

Hvor i landet er du fra?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Michala. Velkommen til dette fantastiske babyforum, hvor man kan finde og få svar på rigtig mange ting.

Og STORT TILLYKKE med den lille efternøler.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej

Også ny på banen her. Har termin 5 nov og venter nr 3.

Har i forvejen 2 drenge på næsten 4 og 7.

Har været til nakkefold og ser fint ud. Nu går jeg til kontrolscanninger hver 14 dag pga lussingesyge.

Er fra KBH

Camilla

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ved jeg ikke - måske en fejl? For det passer med min nf (da jeg var 13+1) og egen beregning. Var desuden til første JM besøg i går og hun nåede frem til det samme med sin beregnings-dims :)

så måske JM til din skanning bare fik sagt forkert uge-nummer?

Hvor i landet er du fra?

Ja det tror jeg også at hun har.. Fordi vi var til kønsskanning i dag og hun sagde 15+3.. :-)

Jeg er fra København.. :-) og skal føde på Herlev.. Hvad med dig??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej

Også ny på banen her. Har termin 5 nov og venter nr 3.

Har i forvejen 2 drenge på næsten 4 og 7.

Har været til nakkefold og ser fint ud. Nu går jeg til kontrolscanninger hver 14 dag pga lussingesyge.

Er fra KBH

Camilla

Hej Camilla :-)

Velkommen til :-) Hvor længe skal du så gå til kontrolskanninger?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Indtil videre har jeg 3 scanninger. Hvis de ikke viser noget siger de kloge at foster ikke er smittet og jeg vil gå fri resten af tiden. Hvis det skulle vise sig at være noget vil jeg tro jeg skal følges resten af tiden. Men det tror jeg nu ikke, eller håber...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg krydser i hvert fald fingre for dig. :-) Men hvis man skal finde den positive side er det dejligt at se den lille hver 14 dag :-) Ved i hvad køn det bliver?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er på mobil og kan ikke lige finde ud af at 'qoute':

Mommytil3: så var du pludselig også lidt længere henne, det er jo altid dejligt :) tillykke med den lille prins! :) vi kender endnu ikke køn. Jamen jeg er fra Rødovre og skal faktisk også føde på Herlev! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er på mobil og kan ikke lige finde ud af at 'qoute':

Mommytil3: så var du pludselig også lidt længere henne, det er jo altid dejligt :) tillykke med den lille prins! :) vi kender endnu ikke køn. Jamen jeg er fra Rødovre og skal faktisk også føde på Herlev! :)

Ja det er fantastisk :-) Ej hvor sjovt.. Jeg er opvokset i Rødovre :-)

Så håber jeg næsten at datoen holder.. Det er da hyggeligt med samme sygehus og terminsdato :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det kunne da være hyggeligt, hvis vi rendte på hinanden derude! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER