blomst27

Zoneterapeut Storkøbenhavn

3 indlæg i dette emne

Hej piger,

Jeg ville prøve noget zoneterapi til Cecilia mht søvnen og tænkte at i måske kender en god en i Storkøbenhavn /Nordsjælland ? Eller hvad skal man være opmærksom på når man vælger en?

Er der i øvrigt nogen der har haft gode erfaringer med zoneterapi og søvn?

Tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Blomst27

Jeg har selv fået zoneterapi en enkelt gang hos hende her, hun er supersød. Jeg ved ikke om hun er dygtig til babyer, men zoneterapi og massage til voksne kan hun i hvert fald:)

(Jeg er fik hende selv anbefalet af min mands fodboldven da jeg havde sindssygt ondt i ryggen).

Beija-flor

:)

C

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været hos en i Fredensborg som er super jeg var der med begge mine drenge og det hjalp så meget på Frederiks mave, det var ham som havde mest problemer.. Jeg snakkede også med hende ang babyer og zoneterapi og hun sagde det var vigtigt at vælge en som har kursus i babyer, hun underviser selv andre i babyer.. Lidt rodet svar men er lidt træt lige nu. Hun hedder jeanette og bor stationsvej i Fredensborg så burde du kunne finde hende på nettet. Jg fik tid samme dag som jeg ringede fordi jeg næsten var græde færdig fordi Frederik var ked og efter jeg var hos hende som han 3 timer i træk til eftermiddagen lur :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER