louisezz

Hvad arbejder i med?

4 indlæg i dette emne

Jeg arbejder på et bosted for unge med sen- hjerne skader... Så der er mange løft i løbet af en dag.... Det er tungt arbejde uanset hvordan man vender det, mange dumme arbejds stillinger og står og går hele dagen, kan mærke det tager hårdt på min krop.... Min læge har sagt hun heller end gerne vi sygemelde mig da hun ved hvor hårdt arbejde det er, men på den ande side synes jeg også det er tidligt at gå fra 3 mdr før min forventede barsel... Hvad arbejder i med??? Og har i problemer med at passe jeres arbejde.. Skal også lige siges jeg arbejder i skiftene vagter så det er både dag og aften... :-) Louise

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er detailslagter, og det er så hårdt for mig, jeg overvejer meget om jeg skal deltids sygemeldes! Jeg arbejder ofte 10-11 timer ad gangen, fx skal jeg arbejde 33 timer på de næste tre dage. Mit bækken er træt og jeg er selv træt hele tiden, både fordi jeg kaster meget op endnu men også fordi jeg føler mig helt afkræftet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg arbejder i en boghandel, står og går meget, bliver hurtig træt selv om jeg kun er på 25 timer pga dårlig ryg. Jeg har mange løft, men mine bosser er gode til og tá over der hvor jeg ikke kan. Min læge har sagt at når jeg når august skal jeg gøre op med mig selv at jeg nok ikke kan arbejde længere, pga af ryggen, men har også dårlige hofter også er jeg ret lille så der er ikke så meget plads barnet kan være på og der for vil det gøre presset større i bæknet og maven vil blive stor hurtigt. Jeg har valgt ikke pg tænke på det endnu, men har lovet min mand og mig selv, at jeg vil tænke på selv og mærke efter i kroppen også må det komme når det kommer :-).

Jeg har taget et mindfulness kursus og det er super godt at bruge til bare og få hele kroppen til at slappe af og få ro i det hele :-).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er studerende og så har jeg studietid som tjener/bartender.

På studiet er jeg igang med speciale og har derfor stor fleksibilitet og kan arbejde hjemmefra.

På mit studiejob er jeg allerede nu skiftet over således at jeg har færre sene vagter og flere om dagen.

når min mave ikke længere kan skjules stopper jeg helt med bartender vagterne, da jeg synes det virker forkert med gravid mave og arbejde i nattelivet. Dagvagterne fortsætter jeg med indtil det bliver for hårdt, eller indtil jeg får for megetvat se til med specialet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER