Solvej99

Hvad børn kan :-) Nu med billede #8

22 indlæg i dette emne

Jeg har haft nogle rigtig lortedage med sygdom oven i eksamensperioden. Har måttet forsømme Theo og læse til eksamen, mens jeg var syg. Sad til 6 timers skriftlig i dag med næsespray og snotklude ud over det. Hold nu op det var hårdt og synes bare slet ikke at det jeg fik skrevet var godt nok :(

Jeg brød helt sammen da jeg kom hjem, for de næste dage står den på hard core eksamenslæsning til den mundtlige, der ligger i næste uge. Har bare intet overskud. Vil bare gerne ligge i min seng :boo

MEN så sker der lige noget her til aften. Theo tisser på toilettet for første gang :yay Jeg blev helt glad og stolt ^_^

Det er sjovt med de små. De kan altså gøre én glad for noget som andre sikkert synes er åndssvagt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er han dygtig :glad

Rigtig god bedring til dig og pøj pøj med eksamen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er han dygtig!!! :yay :glad :respekt

Og jeg kender det godt. Var selv helt ødelagt en dag og pludselig stod Valdemar uden at holde og så var alt det andet bare ligegyldigt :wub

Og god bedring :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha, seje Theo!!! :glad :yay :loveshower

Jeg kan godt forstå du synes det er hårdt! Rigtig meget god bedring :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Totalt seje Theo :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er han dygtig :glad

Rigtig god bedring til dig og pøj pøj med eksamen :)

Hvor er han dygtig!!! :yay :glad :respekt

Og jeg kender det godt. Var selv helt ødelagt en dag og pludselig stod Valdemar uden at holde og så var alt det andet bare ligegyldigt :wub

Og god bedring :kram

Uha, seje Theo!!! :glad :yay :loveshower

Jeg kan godt forstå du synes det er hårdt! Rigtig meget god bedring :kiss

Totalt seje Theo :glad

Tak allesammen :)

At der så kom lidt tis på brættet, det snakker vi ikke om. Det er jo lige med at lære, at tissemanden skal pege ned i toilettet :D

Det er faktisk slet ikke fordi, at vi er begyndt på pottetræning endnu. Jeg skulle skifte hans ble og så spurgte jeg bare om han ville ud og tisse på toilettet. Så løb han derud og sad lidt og pludselig kom det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak allesammen :)

At der så kom lidt tis på brættet, det snakker vi ikke om. Det er jo lige med at lære, at tissemanden skal pege ned i toilettet :D

Det er faktisk slet ikke fordi, at vi er begyndt på pottetræning endnu. Jeg skulle skifte hans ble og så spurgte jeg bare om han ville ud og tisse på toilettet. Så løb han derud og sad lidt og pludselig kom det :)

Hehe ja der er det nok nemmere for piger :D

Vi har egentlig også overvejet at gøre det samme med Ronja når vi skifter hende. Hun siger ofte selv til når hun vil skiftes nu, både ved stort og småt, så tænker det må være ved at være tid så småt at starte. Vi skal bare lige have købt et sæde til hende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hehe ja der er det nok nemmere for piger :D

Vi har egentlig også overvejet at gøre det samme med Ronja når vi skifter hende. Hun siger ofte selv til når hun vil skiftes nu, både ved stort og småt, så tænker det må være ved at være tid så småt at starte. Vi skal bare lige have købt et sæde til hende.

Hi hi ;)

Ja, jeg tror at det er en god idé. Jeg ved at de også i vuggestuen spørger børnene om de vil hen og tisse, når de bliver skiftet.

Tror vi skal begynde at gøre det lidt mere herhjemme også. Det skal jo kun være hvis han har lyst. Absolut ingen tvang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er han god! :yay :yay :yay :yay

Ps: forstår godt du er eksamenstræt, har selv sammenlagt 53 timers eksamen denne uge :wacko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hi hi ;)

Ja, jeg tror at det er en god idé. Jeg ved at de også i vuggestuen spørger børnene om de vil hen og tisse, når de bliver skiftet.

Tror vi skal begynde at gøre det lidt mere herhjemme også. Det skal jo kun være hvis han har lyst. Absolut ingen tvang :)

Jeg ved egentlig ikke om de er begyndt på det i vs med Ronja :unsure de sagde godt nok på forældremødet at nogen af de store var begyndt at sidde på toilettet men der tænkte jeg de andre og ikke Ronja. Men eftersom hun er den 4. ældste kan hun jo egentlig godt være en af dem :unsure tror lige jeg skal spørge.

Hvad siger Theo til det sæde han sidder på? Jeg har lige bestilt et sæde til toillettet, men det er sådan et her. Jeg er spændt på hvad hun siger til det.

post-1477-0-77815300-1368563840_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er han god! :yay :yay :yay :yay

Ps: forstår godt du er eksamenstræt, har selv sammenlagt 53 timers eksamen denne uge :wacko

Puha, det var meget :wacko

Hvad læser du? Held og lykke :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved egentlig ikke om de er begyndt på det i vs med Ronja :unsure de sagde godt nok på forældremødet at nogen af de store var begyndt at sidde på toilettet men der tænkte jeg de andre og ikke Ronja. Men eftersom hun er den 4. ældste kan hun jo egentlig godt være en af dem :unsure tror lige jeg skal spørge.

Hvad siger Theo til det sæde han sidder på? Jeg har lige bestilt et sæde til toillettet, men det er sådan et her. Jeg er spændt på hvad hun siger til det.

post-1477-0-77815300-1368563840_thumb.jp

I starten havde han ikke rigtig lyst til at sidde på det, så vi har haft lagt det væk i et stykke tid. Men i dag ville han pludselig sidde der længe og ville tage det af og på flere gange.

Synes da det ser rigtig godt ud det sæde, Det er jo faktisk en hel potte :) Theos fungerer mere som et almindeligt sæde i ministørrelse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I starten havde han ikke rigtig lyst til at sidde på det, så vi har haft lagt det væk i et stykke tid. Men i dag ville han pludselig sidde der længe og ville tage det af og på flere gange.

Synes da det ser rigtig godt ud det sæde, Det er jo faktisk en hel potte :) Theos fungerer mere som et almindeligt sæde i ministørrelse.

Jeg kiggede også på det i har men så så jeg det andet og synes det ser lidt mere behageligt ud at skulle sidde på ;) men jeg kan godt se fordelen ved at det mere ligner et almindeligt sæde som jeres gør.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved egentlig ikke om de er begyndt på det i vs med Ronja :unsure de sagde godt nok på forældremødet at nogen af de store var begyndt at sidde på toilettet men der tænkte jeg de andre og ikke Ronja. Men eftersom hun er den 4. ældste kan hun jo egentlig godt være en af dem :unsure tror lige jeg skal spørge.

Hvad siger Theo til det sæde han sidder på? Jeg har lige bestilt et sæde til toillettet, men det er sådan et her. Jeg er spændt på hvad hun siger til det.

post-1477-0-77815300-1368563840_thumb.jp

Puha, er det nu man skal til at overveje pottetræning? :unsure Vi har slet ikke haft de tanker...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, er det nu man skal til at overveje pottetræning? :unsure Vi har slet ikke haft de tanker...

Jeg har på ingen måde tænkt mig at begynde at gå rigtigt i gang endnu. Jeg synes det er lidt for tidligt. Men Ronja er begyndt at sige til når hun gerne vil skiftes, så jeg tænker hun er begyndt at blive mere bevist om det hele. Jeg har lidt købt sædet for at hun også kan vænne sig til det og se hvad hun siger til det, og så har vi det hvis hun virkelig gerne vil i gang lige pludselig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, det var meget :wacko

Hvad læser du? Held og lykke :goodluck

Jura :zzz :P Tak.

Håber du kommer helskindet igennem eksamensperioden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, er det nu man skal til at overveje pottetræning? :unsure Vi har slet ikke haft de tanker...

Ej det er tidligt. Vi kører slet ikke pottetræning herhjemme overhovedet. Det er kun engang imellem at han kommer op at sidde på toilettet.

Jeg vil mene at man kan begynde pottetræning fra 2-2,5 år alt efter barnet selvfølgelig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jura :zzz :P Tak.

Håber du kommer helskindet igennem eksamensperioden :)

Puha, det har jeg også læst. Der er også en del at læse ;)

Tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også en toilet-tisser ;) Hun har gjort det siden starten af marts måned. Hun tisser næsten hver gang hun bliver sat på toilettet, og et par fange har hun lavet stor :) Vi dyrker det ikke, men det er fint hun selv har lyst ind i mellem.

hJrTa1x.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også en toilet-tisser ;) Hun har gjort det siden starten af marts måned. Hun tisser næsten hver gang hun bliver sat på toilettet, og et par fange har hun lavet stor :) Vi dyrker det ikke, men det er fint hun selv har lyst ind i mellem.

hJrTa1x.jpg

Hvor er hun dygtig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også en toilet-tisser ;) Hun har gjort det siden starten af marts måned. Hun tisser næsten hver gang hun bliver sat på toilettet, og et par fange har hun lavet stor :) Vi dyrker det ikke, men det er fint hun selv har lyst ind i mellem.

hJrTa1x.jpg

Hvor er hun bare sååå nuttet! :D og rigtig dygtig! Det er godt nok tidligt hun kan det! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER