Guest

...

8 indlæg i dette emne

Jeg tænker, at hvis de får mange ansøgninger, er det vigtigt ikke bare, at blive en i bunken. Jeg bruger gerne en anden farve i mine overskrifter, såsom mørkeblå, og så tænker jeg meget over layout, og at det ser pænt og overskueligt ud. Det synes jeg virker mest professionelt. Lad være med at være kreativ med glanspapir og hurlumhej, det virker for mig useriøst :)

Send gerne CV og billede med. Det er rart at have ansigt på ansøgeren.

Jeg ville tænke lidt over, at skabe struktur i teksten, og lave nogle underoverskrifter, og holde fx det om, hvordan du er som kollega i et afsnit, og det om, hvordan du vil styrke børnene i et andet afsnit.

Jeg synes det lyder underligt (i mangel på bedre ord), at det er en livslang drøm at arbejde med børn i alderen 0-2,9 år. Jeg tænker, at det muligvis har været en drøm at arbejde med små børn, eller de mindste børn etc, men jeg har bare aldrig hørt nogle snakke om børn på 2,9 år, hvis du forstår? "når jeg bliver stor, vil jeg gerne arbejde med børn fra 0-2,9 år" klinger bare ikke rigtigt i mine ører :)

Ellers er det en super god ansøgning. Du "sælger" dig selv godt, dog uden at være en blærerøv :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 5/11/2013 at 3:25 PM, Pumpkins said:

Jeg tænker, at hvis de får mange ansøgninger, er det vigtigt ikke bare, at blive en i bunken. Jeg bruger gerne en anden farve i mine overskrifter, såsom mørkeblå, og så tænker jeg meget over layout, og at det ser pænt og overskueligt ud. Det synes jeg virker mest professionelt. Lad være med at være kreativ med glanspapir og hurlumhej, det virker for mig useriøst :)

Send gerne CV og billede med. Det er rart at have ansigt på ansøgeren.

Jeg ville tænke lidt over, at skabe struktur i teksten, og lave nogle underoverskrifter, og holde fx det om, hvordan du er som kollega i et afsnit, og det om, hvordan du vil styrke børnene i et andet afsnit.

Jeg synes det lyder underligt (i mangel på bedre ord), at det er en livslang drøm at arbejde med børn i alderen 0-2,9 år. Jeg tænker, at det muligvis har været en drøm at arbejde med små børn, eller de mindste børn etc, men jeg har bare aldrig hørt nogle snakke om børn på 2,9 år, hvis du forstår? "når jeg bliver stor, vil jeg gerne arbejde med børn fra 0-2,9 år" klinger bare ikke rigtigt i mine ører :)

Ellers er det en super god ansøgning. Du "sælger" dig selv godt, dog uden at være en blærerøv :)

...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan tilslutte mig det Pumpkins siger. Og så vil jeg gerne tilbyde at læse korrektur på din ansøgning, for der er mange stavefejl ;) (også i den "gamle" ansøgning!). Når der er så mange om buddet, tæller de helt små ting også, og det giver bare lige en anelse bedre indtryk at der ikke er de småfejl i rundt omkring.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar piger

Jeg har haft Anders indover nu og ansøgningen er nu blevet således:

 

Jeg sætter billede på mit CV

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig fin ansøgning! :super

Der er stadig nogle stavefejl og lidt kommasætningsfejl, men det er meget bedre end før!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig fin ansøgning! :super

Der er stadig nogle stavefejl og lidt kommasætningsfejl, men det er meget bedre end før!

Tak. Må jeg sende den til dig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak. Må jeg sende den til dig?

Selvfølgelig må du det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER