Guest

Hvilke 5 danskere ville du gerne tilbringe en aften med?

35 indlæg i dette emne

1. Jim Lyngvild- han er altså en spøjs, men fascinerende mand med nogle gode points og holdninger samtidig med jeg nogle gange undres over ham.

2. Linse Kessler- hun virker så behagelig og omsorgsfuld overfor sine medmennesker og dyr.

3. Theis - tidligere guitarspiller for Bryan Rice, men nu soloartist. Bare fordi :P

4. Dronning Margrethe.

5. Må lige stå hen i det uvisse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

1. Tina Dickow - fordi hun er mit største danske musikidol <3

2. Steffen Brandt - Jeg tror vi kunne have nogle gode, dybe samtaler og så virker han så fandens klog.

3. Mike Tramp - for at snakke musik, karriere og hans stor tid. Er fascineret af ham som musiker og menneske.

4. Huxi - fordi han var min teenage-fantasi. Jeg elsker hans ærlige humor og så ser han jo heller ikke værst ud ;)

5. Jesper Binzer - bare så jeg kunne sidde og sukke over den lækre mand :wub

Jeg har 1 mere til listen.

Jim Lyngvild - fordi han er ham!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er pisse svær at korte ned til 5 personer. Der er så mange musikere jeg forguder og elsker, som jeg ville ELSKE at bruge en aften sammen med... iiiihhhhh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

rigtig mange af jer vil gerne møde Jim Lyngvild. Undskyld men jeg forstår det ikke, jeg synes en er en dårlig kopi af Uffe Buckhard

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

rigtig mange af jer vil gerne møde Jim Lyngvild. Undskyld men jeg forstår det ikke, jeg synes en er en dårlig kopi af Uffe Buckhard

Sad og tænkte hvem faen er det egentlig de snakker om så jeg googlede billeder :D Uha han er da meget uhm... nøgen...

Men der er nu ikke nogen af de to som skal med på min liste.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

rigtig mange af jer vil gerne møde Jim Lyngvild. Undskyld men jeg forstår det ikke, jeg synes en er en dårlig kopi af Uffe Buckhard

Arrrh.. den sammenligning syntes jeg nu ikke stemmer overens. Uffe er mere nede på jorden og lige til, hvor Jim er vild, modig og MEGET ærlig. Nogle vil måske mene at han er for ærlig.

Jeg vil nu mene at Uffe er kedelig ifh.t Jim :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:

Dronningen. Er ikke royalist, men har fuld respekt for at hun modsat mange kongelige ikke umiddelbart virker som en jetsetter, men som en dronning, hvis det giver mening... Man hører ikke at hun tager lange luksusferier, omend jeg tror at sommertogt på Kronen (Er det ikke det skibet hedder?) og ophold på vinslottet i Frankring nok fortsat er på 1. klasse hehe

Den hedder Dannebrog ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Angående Dronningen, så havde jeg som lille en veninde, der var penneveninde med dronningen. Og hun var til the hos hende engang

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

rigtig mange af jer vil gerne møde Jim Lyngvild. Undskyld men jeg forstår det ikke, jeg synes en er en dårlig kopi af Uffe Buckhard

Arh jeg syntes Uffe er meget mere mode minded, han er ekspert i modehuse, mode og meget den der gør "det rigtige" altså mere en konservativ personlighed SET I FORHOLD til Jim. Jim er forfatter, går op i kultur, historie, kunst, LEGO :P og elsker at konkurrere. Han provokerer og inspirerer. Jim er i mine øjne en vild sjæl der har ja hatten på.

I mine øjne har de to kun deres seksualitet og kendis status til fælles. Du skulle prøve at følge Jim på facebook, så kan du se hvad vi mener.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arh jeg syntes Uffe er meget mere mode minded, han er ekspert i modehuse, mode og meget den der gør "det rigtige" altså mere en konservativ personlighed SET I FORHOLD til Jim. Jim er forfatter, går op i kultur, historie, kunst, LEGO :P og elsker at konkurrere. Han provokerer og inspirerer. Jim er i mine øjne en vild sjæl der har ja hatten på.

I mine øjne har de to kun deres seksualitet og kendis status til fælles. Du skulle prøve at følge Jim på facebook, så kan du se hvad vi mener.

Lige det jeg prøvede at forklarer :P tak ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER