FutteG

Må desværre forlade gruppen...

4 indlæg i dette emne

Hej piger

Så gik det desværre ikke denne gang... Jeg var til en endnu en kontrolscanning i tirsdags, og det viste sig desværre at der ikke længere var liv... Hele det forløb jeg har været igennem med operation og så videre har simpelthen været for hårdt for den stakkels lille. Da jeg blev scannet for to uger siden var babyen en anelse lille i forhold til normalt, og da jeg blev scannet i tirsdags var jeg jo 10+1, men babyen havde størrelse som 8+4, så den har nok ikke været i live den sidste uge..

Det er virkelig ikke særlig sjovt, og det har været et utrolig hårdt forløb. Aldrig i mit liv har jeg da oplevet så mange og store op og nedture på så kort tid, og lige nu virker alt bare utrolig trist...

Nu er jeg så lige kommet hjem fra sygehuset igen, jeg har fået lavet en udskrabning og fået fjernet fosteret. Det er rigtig rart at vide at det nu er væk så vi kan komme videre. Det har været ekstra hårdt og nedslående de sidste par dage at vide at man bar rundt på en død baby...

Fertilitetsklinikken har tilbudt os behandling med reagensglas ligeså snart min krop er klar igen, sådan så vi undgår at skulle bruge den anden æggeleder. Selvom den umiddelbart ser fin ud så er der større risiko for at der går noget galt igen, og det vil de meget gerne undgå, de synes vi har oplevet komplikationer nok nu! (og jeg kan da kun være enig...) og så har min livmoder jo bevist at den virker og kan tage imod et æg, så de tror der er ret gode chancer for at jeg hurtigt bliver gravid igen! Så nu håber vi på en lille forårsbaby til næste år!

Jeg håber alle I andre klarer jer meget bedre gennem graviditeten end vi gjorde, og jeg krydser fingre for at i får de fineste drømmebabyer i løbet af november! Held og lykke med det hele, og tak for den støtte jeg har fået herinde, det har været rigtig rart at kunne del det hele med jer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er jeg ked af at høre! Håber det snart lykkes for jer :)

Men dejligt at høre at hospitalet gør lidt ekstra for at hjælpe jer!

Al held og lykke fremover!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Å nej, det er jeg bare rigtigt ked af at høre! Håber I kommer ok i gennem det her. Stort kram herfra!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jeg rigtigt ked af at høre...... uanset hvor lang man er hende gør det ondt at miste.... Jeg håber det meget snart lykkes jer igen at stå med en posetiv test... Håber i får alt den støtte og trøst i har brug for i denne tid....

mange tanker og Knus Louise :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER