AnnikaF

To små blinkede hjerter

11 indlæg i dette emne

Huha, vi var til scanning i går og som end om der ikke lå to små størrelser derinde og blinkede og har det så godt. Det er ret vildt! Skønt! Men vildt!

Jeg er lige nu lidt i panik over at skulle bære to små, jeg bliver jo enormt stor! Vi glæder os helt vildt og det er bestemt skønt! Tror bare lige jeg helt skal forstå det. Lige nu har jeg en ekstrem kvalme (er 7+3) og har ondt i ryggen som stråler ned i ballerne. Så frygter lidt for hvordan det udvikler sig.

Er der nogen som har en hel masse råd og erfaringer de deler ud af? Vi kender ikke lige nogen sådan tæt på som har tvillinger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åhh hvilken fantastisk overraskelse :loveshower Stort tillykke med de to basser! Jeg vil råde dig til at følge Binser og Hilde herinde, de er begge to gravide med tvillinger ;) Er det jeres første ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er de første to :) Så det er helt vildt! God ide med Binser og Hilde, det vil jeg straks gøre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med de 2 små. Har ingen erfaringer på tvillinge området. Jeg håber at du snart slipper for kvalmen og får en fantastisk graviditet. Vh Lene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk og lidt skræmmende at skulle bære på to. Men du må suge al den erfaring og gode råd til dig, som du kan finde herinde.

Men du skal nok klare den.

TILLYKKE

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med tvillingerne :wub :loveshower

Har desværre ingen erfaringer med tvillingeområedet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med tvillingerne - ville også selv være lidt skræmt ved tanken om to, men det skal nok gå! :loveshower I har jo heldigvis nogle måneder at vænne jer til tanken..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan ikke finde ud af at multi quote - men tusind tak alle sammen :) Det er så skønt så skønt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Et stort tillykke med tvillingerne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh tillykke med de to små blinkende hjerter :loveshower

Jeg er 35+1 idag med tvillinger og glæder mig helt vildt, til de snart kommer ud til os :wub

Hvis du har spørgsmål, skriver du bare en pm til mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh tillykke med de to små blinkende hjerter :loveshower

Jeg er 35+1 idag med tvillinger og glæder mig helt vildt, til de snart kommer ud til os :wub

Hvis du har spørgsmål, skriver du bare en pm til mig :)

Tak! Og tusind tak, kan nemt være jeg benytter mig af det! Lige nu skal vi vist lige helt forstå at der rent faktisk er to små på vej, det er ret vildt :) Og skønt skønt skønt! :)

Og held og lykke med fødsel lige om lidt, det bliver spændende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER