Betinna

3 trimester og har det meget mærkeligt!

4 indlæg i dette emne

Hej alle sammen. Som sagt er jeg i 3 trimester, nærmere sagt er jeg idag 30+4.. Jeg har i de sidste par dage haft det meget underligt!

Jeg har ikke på noget tidspunkt haft diverse graviditets symptomer, hverken kvalme eller noget som helst!

Nu er jeg begyndt at føle en sult jeg ikke kan få bund på, men kan ikke spise mig mæt, da jeg får det skidt af at spise mere end normalt! Derudover har jeg til tider smerter i maven (nederst), kan dette være noget plukveer?

Er det normalt at få det sådan sidst i graviditeten??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er også konstant sulten og får det rigtig skidt hvis jeg for eks. spiser en alm. portion aftensmad.

Så jeg små spiser konstant, en masse frugt.

Og så en masse vand at drikke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er glad for at høre at jeg ikke er den eneste der har det sådan! Har været lidt nervøs, da jeg er igang med bacheloropgave og en masse eksaminer!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

sådan havde jeg det også de sidste uger. Det hjalp at spise frugt og så lidt ekstra fibre. Og så gik jeg i svømmehallen så kroppen kunne få slappet lidt af for vægten. Har du overvejet et "belly band" eller noget andet støttende? Det hjalp mig også selvom maven ikke var så stor. Held og lykke med resten af graviditeten og eksamenerne. Vh Lene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER