bettyboop1984

Tøj til slanke babyer

15 indlæg i dette emne

Hej.

Vores Luca på snart 5 mdr. er vist det man kalder for en slank baby. Jeg synes, det er svært at finde tøj til ham som han ikke svømmer i. Han kan passe str. 74 i længden men ikke i bredden, så jeg vil høre om der er nogle mærker der passer bedre til slanke babyer end andre?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis der skal være billigt, synes jeg det i Føtex er rimelig slank. C har i hvert fald problemer med at være i det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor sjovt, tænkte netop på at oprette sådan en tråd :) Vi er glade for hollys, det er smalt og langt i str synes jeg. Ellers er der ej sikke lej og katvig, dem har vi også gode erfaringer med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har haft et par Minymo sæt som passer godt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er meget glade for Norlie og Hollys til slanke William. Og så noget fra H&M, men det er vist fifty/fifty om det virker. Og så er 2-delt bedre end heldragte herhjemme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige stået og vasket tøj i 1000 mærker nærmest og det var helt vildt så slank tøjet fra holly er, så jeg vil klart sige det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for jeres hurtige svar. Heldragter er heller ikke et hit her. Jeg vil kigge efter de mærker I nævnte. Hvor er det bare herligt med den hjælp man kan få herinde:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har haft en enkelt heldragt fra wheat, og den synes jeg bestemt også var slank i det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har haft en enkelt heldragt fra wheat, og den synes jeg bestemt også var slank i det :)

skulle lige til at skrive at Wheat er et godt mærke til slanke børn... vores lucas er også meget slank og vi har derfor også problemet.. han passer 80 i længden men ikke i bredden...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Zoey er også lang og slank.

Holly er helt klar nr 1

Som andre siger er wheat og Norlie også gode alternativer. Dog oplever jeg deres bukser ikke er lange/slanke nok til Zoey

Vi har haft god succes med nogle af H&M's bukser. Mini A Ture er også fint slank i det.

Synes ret hurtigt man lære at se på længde/livvidde om det passer. Herhjemme er fejlkøb i hvertfald blevet sjældne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

New generals er vist også godt til de slanke og lange, Mie er i hvert fald vokset ud af dem i bredden lææææænge før i længden. Og hun har haft 2 virkelig skønne heldragter derfra.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Zoey er også lang og slank.

Holly er helt klar nr 1

Som andre siger er wheat og Norlie også gode alternativer. Dog oplever jeg deres bukser ikke er lange/slanke nok til Zoey

Vi har haft god succes med nogle af H&M's bukser. Mini A Ture er også fint slank i det.

Synes ret hurtigt man lære at se på længde/livvidde om det passer. Herhjemme er fejlkøb i hvertfald blevet sjældne :)

Meget enig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt at høre at Wheat også er slankt, nu glæder jeg mig endnu mere til lagersalg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Wheat lagersalg: 4.-5. maj (11-16 og 11-15) Sundkrogsgade 25

2100 København Ø

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER