Blyppersmor

Allerede mælk?

9 indlæg i dette emne

Hej med jer

Se jeg vågner op til morges med en noget våd dyne. Det viser sig så at det løber fra begge mine bryster Allerede, er jo kun 22+3 idag

Andre der har oplevet dette?

Kh hende der skal skifte sengetøj hverdag fra nu af ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du er skam ikke den eneste og det er ganske normalt ^_^ men det er rå mælk der render lidt mit har gjort de sidste 3 uger :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder ikke rart, men tror bestemt det er helt normalt :)

Jeg kan presse en dråbe eller to ud, men det er ikke noget der løber endnu. Det kan være, du allerede skal til at bruge ammeindlæg :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige på besøg. Vil bare sige det er helt normalt ;) men ja ret irriterende! Mine løb ikke så meget i starten men nu skal man nærmest bare røre dem. Så jeg sover med bheruden bøjle nu for gider ikke skifte sengetøj hele tiden ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej det vidste jeg slet ikke kunne ske, når man var gravid for 1. gang :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo jeg bøvlede også med det i 1. graviditet. Jeg vågnede ofte med gennemblødt t-shirt :wacko endnu har jeg ikke prøvet det, men det kommer nok...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej det vidste jeg slet ikke kunne ske, når man var gravid for 1. gang :P

Hæhæ nej men det gør det ^_^ blev også selv overrasket over det :blink og spurgte min jordmoder "øhhh mine bryster lækker er det normalt" utroligt hun ikke begyndte at skræl grine af det :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe hvor vildt! Det har jeg ikke rigtig problemer med og havde heller ikke under første graviditet. Jeg synes faktisk der gik ret lang tid før mælken begyndte at løbe hos mig, men da den så gjorde det, så skal jeg da også lige love for, at der var vandfald over det... specielt når jeg var i bad!...

Nå, vi må se, hvornår det så kommer denne gang...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hæhæ nej men det gør det ^_^ blev også selv overrasket over det :blink og spurgte min jordmoder "øhhh mine bryster lækker er det normalt" utroligt hun ikke begyndte at skræl grine af det :P

hihi :D

altså hvis nu det endelig skal ske før jeg har født, så håber jeg virkelig det er sket i løbet af natten og ikke bare pludselig sker i løbet af dagen mens jeg er i skole eller på arbejde ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER