Tinkerbell

Hospitalstasken - har i pakket den?

27 indlæg i dette emne

Jeg har pakket den..

Jeg regner med at komme hjem samme dag (anden gangs), men sidst blev jeg indlagt, fordi jeg pressede hende ud for hurtigt (på tre veer), og var ret så ødelagt......

Derfor har jeg valgt at gardere mig.. Vil hellere have lidt flere ting med, som så ikke blive brugt, end at skulle sende manden efter det, hvor han så glemmer det halve.....

Til baby har jeg pakket: To sæt tøj, to stofbleer, to skoldede sutter, to huer, et tæppe, en nusseklud og en jakke. Derudover tager vi autostol og lift med dyne + pude med.. Desuden har jeg taget et par bleer og en pakke vådservietter med til hjemturen.. :)

Til mig har jeg pakket: Et rent sæt tøj + ekstra undertøj, strømper og stropbluse, ammeindlæg, brystomslag, ammebrikker, bind, toiletsager + badesæbe og skumklude, mobil oplader, snacks + brikjuice til under fødslen til manden, tykke strømper til hvis det er fodkoldt og morgenkåbe. Derudover vandrejournal, sygesikringsbevis og andre vigtige papir og småpenge til manden, hvis han vil købe noget i automaterne rundt på sygehuset.

Flere af tingene er endnu ikke pakket, kun på selve listen, da jeg ikke kan undvære det - såsom mobiloplader.

Det var ellers en ret overskuelig liste du har lavet her, den snupper jeg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så er min pakket med alt der kan være som vi ikke har brug for indtil da :) men da jeg viste manden listen ed alle overstegninger og spurgte om han så kunne finde resten når tid er, så synes han den var noget uoverskuelig. Så på hans opfordring skrev jeg en ny hvor jeg skrev hvad han skal sørge for på dagen, alt Hospitalstasken, ammepude, lift, autostol, vandrejournal osv. Den kan han meget bedre overskue.

Så et lille tip er at opsamle det resterende på en ny liste til jeres kære mænd så de bedre kan overskue det :D ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER