MaBa

Kønsscanning <3

9 indlæg i dette emne

Lige hjemvendt fra kønsscanning..

Vi skal have en lille pige! :)

Jeg kunne kun se en tap, så jeg troede egentlig at det var en dreng. Men jordemoderen forklarede, at begge køn har tappe på det her tidspunkt, og hvis det var en dreng, ville tappen pege opad, og man ville kunne ane en pung.

Her vendte tappen nedad/ligeud, og hun var helt sikker i sin sag, og sagde at vi sagtens kunne shoppe lyserød.

Så vi stoler på de professionelle, og tror på, at det er en pige der gemmer sig i maven. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke med den lille pige :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wiii en pige!! Tillykke!

Hvornår vil i så købe det første stykke pigetøj?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke og nej hvor dejligt allerede at kunne få det at vide nu :) ... kønsscannig? noget man bestiller på sygehuset eller er det i forbindelse med en anden scanning ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det vildt... Stort tillykke!! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

IHHH tillykke med den lille pige :)

Glæder mig os helt vildt til den 19 - så jeg kan få det af vide...

KatjaB - min er en selvbetalt og selv bestilt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Taak! :)

Det er bare lettere at forholde sig til baby, når man nu ved at det er en lille pige og vi forhåbentlig snart kan sætte et navn på.

Vi var lige et smut forbi Babysam og købe en lilla Hollys heldragt, og et par bløde Minymo bukser i grå/lilla. - Nu kan vi rigtigt shoppe <3

Jeg gav 700kr for kønsscanning med 3D/4D hos Scanningsjordemoderen i Kbh. Jeg bookede tid online.

Hun var bare rigtig sød, så jeg tror vi skal en tur derind igen, når det er tid til den store 3D/4D :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Taak! :)

Det er bare lettere at forholde sig til baby, når man nu ved at det er en lille pige og vi forhåbentlig snart kan sætte et navn på.

Vi var lige et smut forbi Babysam og købe en lilla Hollys heldragt, og et par bløde Minymo bukser i grå/lilla. - Nu kan vi rigtigt shoppe <3

Jeg gav 700kr for kønsscanning med 3D/4D hos Scanningsjordemoderen i Kbh. Jeg bookede tid online.

Hun var bare rigtig sød, så jeg tror vi skal en tur derind igen, når det er tid til den store 3D/4D :)

Stort tillykke :)

Vi skal derind i morgen og skal have ungerne med - så det bliver spændende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke :)

Vi skal derind i morgen og skal have ungerne med - så det bliver spændende.

Uhu, hvor spændende! Glæder mig til update :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER