Venter spændt på 2 streger

Er gået 3 dage over negativ test

18 indlæg i dette emne

Hej Allesammen. Jeg er bare tudefærdig lige nu :(( Jeg skulle have haft mens den 3 april.. Jeg har taget en test med morgen urin som er negativ. Jeg fik så en graviditets test med en meget utydelig streg.. Men den er der. ;) Skal jeg miste håbet fuldstændigt om jeg er gravid. Jeg har kvalme og hovedpine 24/7. Slet ingen tegn på menstruation. Er så fruseret og møg ked af det ;((.

Håber i har gode nyheder der stadigvæk kan holde mit største ønske opfyldt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En streg på en graviditetstest betyder, at du er gravid. :) I hvert fald så længe der er farve i stregen. Prøv at tage en om nogle dage igen, og se, om stregen udvikler sig og bliver tydeligere!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En streg på en graviditetstest betyder, at du er gravid. :) I hvert fald så længe der er farve i stregen. Prøv at tage en om nogle dage igen, og se, om stregen udvikler sig og bliver tydeligere!

Jeg er nervøs for om den overhovedet gælder når den er så svag. Den er bedre at se her til morgen end den var igår eftermiddagen.. Kan det godt lade sig gøre at den er negativ idag og igår var der en lille svag streg med lidt farve i

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kom stregen indenfor tid igår?

Ja, jeg vil nok mene, at den kan forsvinde fra den ene dag til den anden, men det er nok kun, hvis man oplever at fange en bio. Her kan HCG-niveauet vist i nogle tilfælde være lige nok til at lave en rigtig svag streg den ene dag, men den næste er den faldet, sådan at testen ikke er følsom nok til at opfange det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kom stregen indenfor tid igår?

Ja, jeg vil nok mene, at den kan forsvinde fra den ene dag til den anden, men det er nok kun, hvis man oplever at fange en bio. Her kan HCG-niveauet vist i nogle tilfælde være lige nok til at lave en rigtig svag streg den ene dag, men den næste er den faldet, sådan at testen ikke er følsom nok til at opfange det.

Det vil jeg mene den gjorde. ;) Men bliv mere tydelig efter et stykke tid efter de 5 minutter. ;) Er så meget i tvivl. Men kan jeg godt være gravid når den vidste negativ idag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ikke sikker - jeg vil nok mene, at det er bedst at væbne sig med tålmodighed, og prøve at teste om nogle dage igen. Her skulle dit HCG-niveau gerne have udviklet sig, hvis du er gravid.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ikke sikker - jeg vil nok mene, at det er bedst at væbne sig med tålmodighed, og prøve at teste om nogle dage igen. Her skulle dit HCG-niveau gerne have udviklet sig, hvis du er gravid.. :)

Det vil jeg prøve. ;) Men er chancerne ikke store for en graviditet når mens er udeblivet 2 3 dage nu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså jeg kunne først teste positiv når jeg var 5+6 så håbet er der endnu... Prøv at tage en test om to dage så skulle dit hcg niveau have udviklet sig... Krydser fingre for dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det vil jeg prøve. ;) Men er chancerne ikke store for en graviditet når mens er udeblivet 2 3 dage nu

Muligvis :) Men det er også meget normalt at gå nogle dage over, enten bare grundet en lille ubalance i kroppen, eller fordi du ønsker dig at blive gravid så meget, at det faktisk er muligt at påvirke sin krop til at udskyde mens. Jeg håber selvfølgelig for dig, at det er fordi, du er gravid. :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså jeg kunne først teste positiv når jeg var 5+6 så håbet er der endnu... Prøv at tage en test om to dage så skulle dit hcg niveau have udviklet sig... Krydser fingre for dig

Det vil jeg prøve. ;) Er squ lidt ked af det ;(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tag en test mere om et par dage. Så kan du se om det er en bio eller en graviditet. Jeg ved godt et par dage er længe men det er jo biologi på højt plan :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tag en test mere om et par dage. Så kan du se om det er en bio eller en graviditet. Jeg ved godt et par dage er længe men det er jo biologi på højt plan :)

Det er bare iorden. ;) Tog lige en test igen som var svag. Men der var en streg ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan du fange det på et billede?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ikke om den kan fanges. ;) Den er meget svag og jeg kan se stregen og med farve der i

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Du kan sagtens få en positiv graviditetstest den ene dag og så dagen efter få en negativ. Det behøver ikke nødvendigvis at have noget at gøre med at du har en bio, det kan sagtens være at koncentrationen i urinen simpelthen er svagere fordi du måske har drukket mere, eller været på toilet i løbet af natten.

Jeg har oplevet at teste positiv med en af de billigste teste som ikke er synderligt følsomme og som skal aflæses efter 5 minutter og derefter ikke at kunne teste positiv med en af de mest følsomme som har en trækketid på hele 30 minutter og som skulle kunne give svar 6 dage efter befrugtning. Og her er der altså en livlig lille dreng under udvikling alligevel ;)

Hvis ellers økonomien holder ville jeg teste igen i morgen :goodluck

Der er sket en lille udvikling i mine teste fra igår af. Stregen kunne først ses efter de 5 minutter da min test var ret våd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er sket en lille udvikling i mine teste fra igår af. Stregen kunne først ses efter de 5 minutter da min test var ret våd

Stregen er svær at fange på kamera ;) Men der er en streg med farve i ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER