Totalbabyklar

Hjælp!!

9 indlæg i dette emne

Hej allesammen.

Min kæreste og jeg er har været igang med PB i knap 14 mdr nu og der er stadig ikke noget resultat :/ jeg har en cyklus på omkring de 33 dage og er virkelig i tvivl om jeg har ÆL. Og har snakket med min læge og de vil ikke se mig.. Da jeg ikke er så gammel.

Nogen der kan komme med nogen gode råd for er vildt frustreret og sååå bange for at der er et eller andet galt med mig:/

Håber på svar

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg havde nok valgt at skifte læge. Synes det er useriøst slet ikke at ville se dig. 14 mdr. er lang tid! Også når man er ung.

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det synes jeg bestemt også at det er :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil vælge at skifte læge - de ska slet ikk blande sig i jeres alder og i har jo prøvet i over et år nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja skift evt. læge, og så tænker jeg at du kan prøve med de der ægløsningstest, men hvordan de fungere, må du heller spørge om, hvis ikke du er klar over det, for den nåede jeg aldrig at lure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Først :kram

Dernæst: hvor ung er ung? Vi er også i unge i forhold til gennemsnittet, men er da alligevel 27 og 28.

Og endelig. Prøv med temperaturmetoden. Den er god - du vil se en stigning i morgentempetaturen, når du har haft ÆL.

Knus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også en cyklus på 33 og vi har prøvet i længere tid, men her hjalp det altså at bruge ægløsningsteste for at finde ud af om jeg havde ægløsning. Det er en god idé at finde ud af om du har det inden du blir sendt videre, for det vil de gerne vide når nu får en udredning :)

Held og lykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville også vælge temperaturmetoden, hvor du tager din morgentemperatur. Det er nok den bedste måde at finde ud af, om du overhovedet har ÆL. :) Kan godt forstå, du synes 14 mdr. er lang tid... håber du finder ud af noget snart. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak for svarene.. Har nemlig prøvet at ta ÆL test der hvor jeg kan få mig regne frem til at skulle have det men synes ikke rigtig at jeg får en positiv test :/ hvordan fungere det det med morgentemputur??

Jeg er 22 og min kæreste er 30..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER