JaMa

Fødselsjournal på sundhed.dk?

29 indlæg i dette emne

Jeg er sikker på HEV nok skal sende sig din fødselsjournal. Find en mailadresse til afdelingen. Jeg ved de har masser af søde sekretærer, som kan hjælpe :)

Min fødselsjournal er aldrig kommet på e-journal. Det glipper nogle gange - det ved jeg fra mit arbejde. Hvorfor og hvordan, det kan jeg så ikke svare på.

Men jeg fik min tilsendt efter jeg havde sendt en lille mail til Skejby.

Der er uden tvivl meget mere end registreringskoder. :)

Ok tak! Jeg finder en mail adresse hvis jeg kan. Det ville være vildt sjovt at læse! Også med henblik på at man skal igennem en fødsel igen om forhåbentligt et par år, så er det rart lige at få opfrisket det hele til den tid og bearbejde det igen, det tror jeg er sundt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nå nu blev jeg så nysgerrig at jeg måtte ind at tjekke min på sundhed.dk. Og jeg er rimelig sikker på at det jeg fik med hjem fra sygehuset er det samme som står derinde...

Men puha, fik lige læst alt derinde inkl. mine 5 besøg på sygehuset inden Marius kom til verden. Sikke dog en omgang... Lige før jeg tuder, men er jo på job så det går ikke :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ah ja, det er ikke ligefrem verdens mest brugervenlige system (mildt sagt) - jeg ledte en evighed før jeg fandt det (og kan desværre ikke huske hvad jeg gjorde - tror bare jeg trykkede lidt på det hele, og pludselig var den der ;)). Skyndte mig at gemme den som en pdf på computeren, så jeg ikke skal rode med det igen, hvis jeg får lyst til at læse den endnu engang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ikke om jeg har fået noget forkert at vide :unsure

Først spurgte jeg min jordmoder efter min fødselsjournal, hun sagde jeg kunne finde den på sundhed.dk

Det kunne jeg så ikke, eller jo jeg kunne se en lille smule men slet ikke alt.

Så spurgte jeg min læge til 8 ugers undersøgelse, hvorfor jeg ikke kunne finde den derinde. Hun sagde at der for det første slet ikke er plads til de tusind millioner journaler, og at de slet ikke må lægge hele journalen ud online, da det er fortrolige oplysninger og i tilfælde af hackning ville det ikke være så godt :blink

Så ringe jeg til herning sygehus, som bekræftede det min lægde havde sagt :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER