Guest

Den bedste ansigtscreme

25 indlæg i dette emne

Anbefal den bedste ansigtscreme.

Huden i mit ansigt er blevet lidt hærget efter et års tid hvor jeg ikke rigtig har gjort noget ved det. Så anbefal en ansigtscreme til normal let følsom hud! Ansigts masker og andet behandling er ogsåå velkomment

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har tør/følsom hud. Jeg bruger den lyserøde creme fra bodyshop og er rigtig glad for den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger den gule fra Dr. Scheller (til tør hud) - den er rigtig god, fri for parabener og ikke voldsomt dyr :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har tør/følsom hud. Jeg bruger den lyserøde creme fra bodyshop og er rigtig glad for den :)

Den har jeg prøvet, den var ikke god til min hud. Kan ikke huske om Jeg fik fedtet hud eller blev rød, Men min søster fik den i hvert fald kylet i nakken :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger den gule fra Dr. Scheller (til tør hud) - den er rigtig god, fri for parabener og ikke voldsomt dyr :)

Kan den købes i Matas?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger Beautè Pacifique til toer hud. Jeg kan ikke koebe den hernede, saa var omkirng en del andre i en periode, men nu har jeg et lille lager af min yndlingscreme.

Jeg har SART ansigtshud og skal virkelig passe paa ikke at vaske ansigt i for varmt vand, bruger kun ansigtsrens fra Beautè Pacifique, men jeg bruger ogsaa dres ansigtsmaske/natcreme med a-vitamin. Det er ikke uden alt det, jeg ellers gerne fravaelger, men det er det, der virker bedst for mig, saa det er der bare ikke noget at goere ved... og mig der ellers er ret skrap :blush

Sund kost - masser af sunde fedtsyrer og masser af vand. Det kan hjaelpe at resne midlt ud i kroppen og det kan goeres i det smaa med et glas rent vand med citronsaft som det foerste om morgenen. Undgaa i en periode for meget sukker og hvedeprodukter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger Clinique og er meget glad for dem... De er også fri for parfume og andet bras...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger Clinique og er meget glad for dem... De er også fri for parfume og andet bras...

De cremer kan jeg simpelthen ikke taale med min sarte hud... aner ikke, hvad de kommer i dem, men jeg slaar ud ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De cremer kan jeg simpelthen ikke taale med min sarte hud... aner ikke, hvad de kommer i dem, men jeg slaar ud ...

Jeg kan heller ikke tåle dem, jeg får store røde plamager på huden som KLØR!

Jeg bruger matas egen dag creme lige nu, men den virker ikke specielt godt på mig. Min hud er så tør så tør, og samtidig meget sart. Så jeg overvejer at prøve beauti pacific eller hvad den hedder.. (må også hellere begynde at drikke mere vand og tilføre fugt inde fra)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan heller ikke tåle dem, jeg får store røde plamager på huden som KLØR!

Jeg bruger matas egen dag creme lige nu, men den virker ikke specielt godt på mig. Min hud er så tør så tør, og samtidig meget sart. Så jeg overvejer at prøve beauti pacific eller hvad den hedder.. (må også hellere begynde at drikke mere vand og tilføre fugt inde fra)

Den hjalp virkelig paa min toerre, toerre hud og den er knap saa sart, naar jeg bruger de produkter... men de er ogsa audviklede af hudlaeger paa Marselis Hospital i Aarhus. Du kan sende et billede af dig og Ayah ind til dem, hvor hun er nyfoedt, saa modtager du en gratis creme :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan den købes i Matas?

Ja, den koster omkring 100 kr. Jeg bruger også den fede natcreme nogen gange :)

Mon søster har meget sart hud og bruger Beaute Pacifique, så den kan jeg vist også godt anbefale.

Jeg kan heller ikke tåle Clinique - synes det brænder i huden :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt lide den serie, der hedder Apotekets. Den fås, ja, på apoteket, og koster ikke specielt meget. Er uden parfume og parabener.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger en af de stribede fra Matas, med granatæble i :) Den er jeg helt vildt glad for

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger Beautè Pacifique til toer hud. Jeg kan ikke koebe den hernede, saa var omkirng en del andre i en periode, men nu har jeg et lille lager af min yndlingscreme.

Jeg har SART ansigtshud og skal virkelig passe paa ikke at vaske ansigt i for varmt vand, bruger kun ansigtsrens fra Beautè Pacifique, men jeg bruger ogsaa dres ansigtsmaske/natcreme med a-vitamin. Det er ikke uden alt det, jeg ellers gerne fravaelger, men det er det, der virker bedst for mig, saa det er der bare ikke noget at goere ved... og mig der ellers er ret skrap :blush

Sund kost - masser af sunde fedtsyrer og masser af vand. Det kan hjaelpe at resne midlt ud i kroppen og det kan goeres i det smaa med et glas rent vand med citronsaft som det foerste om morgenen. Undgaa i en periode for meget sukker og hvedeprodukter.

Jeg tror det er lidt det samme med min ansigtshud, jeg har bare været vildt dårlig til at pleje den.

Jeg har længe brugt Matas Natur ansigtscremen som faktisk er den bedste jeg nogensinde har brugt. Men vil da lige tjekke det der Beauty Pacifique ud...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har i lange perioder brugt beaute pacifique og været rigtig glad for det :) Kan faktisk se forskel på min hud (læs:mine rynker..) om jeg bruger natcremen eller ej. Har så godt nok været rigtig sløv til at få gjort noget ved det, især efter vi har fået Johannes, men måske skulle jeg starte op igen ;)

Hvis du vil prøve beuate pacifique, så afholder de scanningsdage i matas, nogle apoteker og magasin (mener jeg). Så kan du få vejledning til lige præcis din hud og de plejer at have nogle gode tilbud med på dagen. Jeg er ellers lidt skeptisk mht sådan nogle scanninger osv, men kunne faktisk se forskel fra før og efter jeg brugte serien :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger ansigtscremen fra Derma Eco.. Den er fri for alt muligt, og jeg synes den er god.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger ansigtscremen fra Derma Eco.. Den er fri for alt muligt, og jeg synes den er god.

Den har jegogså prøvet, den er ikke super til mig. Var engang til noget wellness halløj med en kosmetolog hos en veninde, hun sagde at mange cremer er lavet til at ramme så bredt som muligt, det betød så også at de sjældent virkede super godt på de fleste. Men man kunne være heldig og det var i forbindelse med at vi spurgte ind til Derma, Derma Eco og Neutral som alle er astma allergi mærkede.

Der er tilbud på Beaty Pacique her: http://www.kamilleshop.dk/katalog/skonhed-pleje/beaute-pacifique

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har i lange perioder brugt beaute pacifique og været rigtig glad for det :) Kan faktisk se forskel på min hud (læs:mine rynker..) om jeg bruger natcremen eller ej. Har så godt nok været rigtig sløv til at få gjort noget ved det, især efter vi har fået Johannes, men måske skulle jeg starte op igen ;)

Hvis du vil prøve beuate pacifique, så afholder de scanningsdage i matas, nogle apoteker og magasin (mener jeg). Så kan du få vejledning til lige præcis din hud og de plejer at have nogle gode tilbud med på dagen. Jeg er ellers lidt skeptisk mht sådan nogle scanninger osv, men kunne faktisk se forskel fra før og efter jeg brugte serien :)

Ditto til det hele :ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger ansigtscremen fra Derma Eco.. Den er fri for alt muligt, og jeg synes den er god.

Ja derma er vi også meget begejstrede for herhjemme alle 3.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bruger ikke decideret ansigtscreme men bare en fugtighedscreme fra matas....den fungerer fint for mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg er meget glad for Ole Henriksens den lillae (kan ikke huske hvad den hedder).

Og ellers synes jeg altid Murads cremer er en vinder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ellers skulle du prøve at tjekke Jim Lyngvigs hudserie ud! ;)

http://www.signatura...CFfCXcAod3CAAFg

Jeg købte en ansigtscreme til mig selv på nettet og blev simpelthen så skuffet - den STINKER af parfume! :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg købte en ansigtscreme til mig selv på nettet og blev simpelthen så skuffet - den STINKER af parfume! :(

Ej hvor øv! han har ellers fået så meget positiv credit for sin serie.... der skulle jo ikke være andet end natur i :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Natur er nu ikke altid natur og selv natur kan vaere noget krads stads for hud og sarte naeser :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER