sivtop

Sover virkelig dårligt om natten.. :(

5 indlæg i dette emne

Åh jeg synes nætterne er ved at være hårde :s

Jeg kan kun ligge på den ene side, eller på den anden side.. ligger jeg på ryggen kan jeg virkelig mærke det trykker og besværliggør vejrtrækningen.

Jeg vågner hver halve time ca, når kadaveret skal vendes, for det er jo ik bare lige. Det gør ondt og er besværligt blot det at vende mig fra den ene side til den anden. Vågner nogle gange osse med lægkramper, dog ikke hver nat.

Har købt sådan en lang pølsepude de havde i Lidl i sidste uge tror jeg det læs, troede det var vejen til nattesøvnen, men nej... Dem er for tyk til at jeg kan bruge den som jeg har brug for.

Ved godt når det hedder 30+4 at så skal det nok bare være sådan, men puuh altså, derfor må man godt synes det er lidt hårdt ik ;)

Hvis nogle skulle ha fundet en fantastisk måde at sove på, noget der kan lindre det ene eller det andet.. eller noget som er afslappende inden sovetid... Kom hid med alle gode råd... Er træt træt træt fordi jeg ikke får min nattesøvn ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Åh jeg synes nætterne er ved at være hårde :s

Jeg kan kun ligge på den ene side, eller på den anden side.. ligger jeg på ryggen kan jeg virkelig mærke det trykker og besværliggør vejrtrækningen.

Jeg vågner hver halve time ca, når kadaveret skal vendes, for det er jo ik bare lige. Det gør ondt og er besværligt blot det at vende mig fra den ene side til den anden. Vågner nogle gange osse med lægkramper, dog ikke hver nat.

Har købt sådan en lang pølsepude de havde i Lidl i sidste uge tror jeg det læs, troede det var vejen til nattesøvnen, men nej... Dem er for tyk til at jeg kan bruge den som jeg har brug for.

Ved godt når det hedder 30+4 at så skal det nok bare være sådan, men puuh altså, derfor må man godt synes det er lidt hårdt ik ;)

Hvis nogle skulle ha fundet en fantastisk måde at sove på, noget der kan lindre det ene eller det andet.. eller noget som er afslappende inden sovetid... Kom hid med alle gode råd... Er træt træt træt fordi jeg ikke får min nattesøvn ;)

Hej - jeg kommer lige på besøg fra juli ;)

Jeg har haft et par uger nu, med virkelig dårlig nattesovn. Og lagkramper..

Men jeg har fundet en vej til nattesøvn, eller i hvertfald bedre søvn...

En lille halv time før jeg skal sove, laver jeg venepumpeøvelser, derefter ligger jeg benene op. (Bruger en

morgenmadsbakke på ben) så de kommer højt og både hofter og knæ ligger retvinklet.

Når jeg skal sove ligger jeg med en blød pude halvt under maven, så maven bliver "løftet " lidt. og så ligger jeg med ammepuden mellem bene, så "knækket " på puden ligger mellem knæene..

- det er et helveds påstyr med puder når jeg skal vende

mig, tilgengæld bliver kroppen støttet, og jeg sover bedre og tungere..

Det er ikke helt så omstændigt som det lyder. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som du beskriver du ligger med puderne om natten, ligger jeg osse.. og liiige når jeg ligger mig, mærker jeg støtten og ligger godt, det går bare hurtigt over ;)

Men venepumpe øvelserne ku det være jeg skulle prøve at få bygget ind i aftenrutinerne, det ku måske gøre noget ved kramperne. I forgårs vågnede jeg midt på natten med en krampe der satte sig i knæhasen... Av for pokker det gjorde bare ondt!! Tak for rådene, går ind og laver øvelser med det samme :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er det det samme :( Dog mange af gangene fordi jeg skal tisse, eller vende mig fordi jeg bare er øm af at ligge. Lige pt fungerer en dyne mellem benene og langs kroppen under maven for mig. Eller det resulterer i at jeg kan ,,nøjes'' med at vågne en 3-6 gange. Nogle nætter er værre end andre. Jeg har desværre ikke så mange andre input, men følger da lige med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER