MrsMom

Badetøj > hvad skal man vælge?

23 indlæg i dette emne

Jeg skal på en tur her i maj, hvor der nok kommer til at blive noget baderi - jeg har det ikke super godt med at vise min krop frem i alt for tæt siddende tøj - og det må man jo sige badetøj er.

Men jeg har ledt lidt på nettet og fundet lidt forskelligt - mit problemområde er min mave.

Hvad ville I vælge?

Kan nok bedst li den sidste - den sorte som bindes forneden og ellers er meget løs i det.

post-4868-0-98400500-1364478667_thumb.pn

post-4868-0-07227400-1364478678_thumb.pn

post-4868-0-90535800-1364478684_thumb.pn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror den i midten kan blive sådan lidt mormor agtig hvis man ikke lige er supermodel. Den øverste er fin, men det er nok hovedsageligt i og med at modellen er så tynd at hun ikke kan fylde dragten ud, omvendt er det nok den jeg ville vælge (har du et link til den :P ). Den nederste er rigtig smart og hvis det er den du selv bedst kan lide er det den du skal vælge.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har set den der kjole agtige (1'eren) til store piger - så blir den altså enorm. Så hellere en helt almindelig badedragt. Jeg har en fra Hunkemøller med forstærkning på maven som holder lidt på det hele. Eneste minus er den ikke dur til gravid, af samme grund.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har købt den første og synes faktisk den skjuler mave og lår rigtig godt. Fik den dog aldrig brugt på ferien så hvis du vil købe den er du velkommen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt den første og synes faktisk den skjuler mave og lår rigtig godt. Fik den dog aldrig brugt på ferien så hvis du vil købe den er du velkommen.

Jeg er bare lidt i tvivl om den nu også holder ordentligt på :hophop da jeg render rundt med en i-skål

Hvad str. er den?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også mega babser så det er ikke et problem. Det er en str 44. Kan ikke se hvor du bor fra mobilen men hvis du er i nærheden kan du prøve den.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er fra Fyn og kan se du bor i Herlev, så det er ikke lige så let.

Størrelsen kunne muligvis godt passe - hvad skal du have for den?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er lige til påskefrokost men kan tænke over det til imorgen. Så skriver jeg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvordan er bunden på den nederste, ellers er jeg ret vild med 1 eren, men tror som Majs skriver, at det er fordi den sidder på så tynd en model, hvor jeg kunne være lidt betænkelig i forhold til os lidt større kvinder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan også godt lide 1'eren, hvor har du fundet dem henne?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan også godt lide 1'eren, hvor har du fundet dem henne?

Den er fra Ellos - Har lige sendt en bestilling afsted på den :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er fra Ellos - Har lige sendt en bestilling afsted på den :P

Ellos - damn - man kan da ikke gå derind og KUN bestille en badedragt vel?? Man lokkes i fordærv :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som sagt har jeg 1'eren og den sidder altså også super på en fyldig lækkermås som mig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ellos - damn - man kan da ikke gå derind og KUN bestille en badedragt vel?? Man lokkes i fordærv :D

Jeg købte "kun" noget tøj til Mie ud over den så Jeg syntes jeg er TOP artig :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg købte "kun" noget tøj til Mie ud over den så Jeg syntes jeg er TOP artig :lol

Årh hvad hvor imponerende - og nej, der må være en regel om at køb af børnetøj ikke gælder som shopping...omend det nu frigiver en dejlig masse endorfiner oppe i hjernen :D Det fortæller vi ikke til mændene!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er fra Fyn og kan se du bor i Herlev, så det er ikke lige så let.

Størrelsen kunne muligvis godt passe - hvad skal du have for den?

Jeg tænker den koster 349 kr i sort + fragt. Hvad tænker du om 250 kr?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige for at være sikker, hvad farve er din? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil lige slå et slag for Evans' swimwear - det er altså super godt, og der er også et par "swim dresses" :)

http://www.evans.co.uk/webapp/wcs/stores/servlet/CatalogNavigationSearchResultCmd?catalogId=33054&storeId=12553&langId=-1&viewAllFlag=false&sort_field=Relevance&categoryId=209427&beginIndex=1&pageSize=24#catalogId=33054&storeId=12553&langId=-1&viewAllFlag=false&sort_field=Relevance&categoryId=209427&beginIndex=1&pageSize=24&refinements=category~[209533|209427]&noOfRefinements=1

Edit: ved ikke hvorfor mig link ikke virker. Men ellers så gå ind på Evans.co.uk -> Clothing -> Swimwear :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige for at være sikker, hvad farve er din? :)

Den er sort :) slankede sort som jeg alt siger når kæresten spørg hvorfor jeg købte den i sort

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil lige slå et slag for Evans' swimwear - det er altså super godt, og der er også et par "swim dresses" :)

http://www.evans.co....ments=category~[209533|209427]&noOfRefinements=1

Edit: ved ikke hvorfor mig link ikke virker. Men ellers så gå ind på Evans.co.uk -> Clothing -> Swimwear :)

Enig, jeg har en super badedragt fra dem med tommy control :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er sort :) slankede sort som jeg alt siger når kæresten spørg hvorfor jeg købte den i sort

Jeg vil hellere have den i blå, det passer bedre til min hudfarve :)

Håber der er en anden herinde der kan bruge den - jeg bestiller den i hvert fald også i blå, så må vi se hvordan den sidder.

Men tak for tilbuddet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil hellere have den i blå, det passer bedre til min hudfarve :)

Håber der er en anden herinde der kan bruge den - jeg bestiller den i hvert fald også i blå, så må vi se hvordan den sidder.

Men tak for tilbuddet :)

Så lidt :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER