Besvaret April 8, 2016 Susanne, jeg kan anbefale Mettes blog. Den står godt nok ret stille for tiden, men den har en rigtig god hækleguide. http://www.toomuchtulle.dk/do-it-yourself/tekniske-guides Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2016 Morstrik, mormorstrik, farmorstrik og oldemorstrik :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2016 Morstrik, mormorstrik, farmorstrik og oldemorstrik :biglove Kan ikke se noget :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 10, 2016 Kan ikke se noget :(Øv, jeg troede lige jeg havde gennemskuet min nye app, så jeg kunne uploade billeder igen :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 10, 2016 Niks :(Fandens :( Nøj, hvor er jeg træt af at imgupr ikke virker mere :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 10, 2016 Fandens :( Nøj, hvor er jeg træt af at imgupr ikke virker mere :(Virker det heller ikke via browser? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 11, 2016 Jeg har lavet en amme/viklehalskæde :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 11, 2016 Virker det heller ikke via browser?Pas :DHvordan gør man det? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 11, 2016 Jeg har lavet en amme/viklehalskæde :) Ej den er fin! :) har du en opskrift eller har du bare selv fundet på det? Det kunne jo godt være et lille ekstra projekt til de dage hvor man bare går og venter på næste ledetråd til tæppet :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 11, 2016 Jeg har lavet en amme/viklehalskæde :) Nej, hvor fin ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 11, 2016 Ej den er fin! :) har du en opskrift eller har du bare selv fundet på det? Det kunne jo godt være et lille ekstra projekt til de dage hvor man bare går og venter på næste ledetråd til tæppet :D Jeg har selv fundet på :) Kuglerne laver jeg som størrelse 's' på denne side: http://garngrammatik.dk/gratis-haekleopskrifter/nemme-haekleopskrifter/haeklet-kugleuro-med-spilleboks/ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 11, 2016 Nej, hvor fin ^_^ Tak :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 11, 2016 I er mega seje til at hækle. Jeg må lære det en dag! Arthur er vokset ud af de '68 bukser jeg har lavet, så jeg har syet nyt. Denne gang med matchende savlesmæk til tand-monstret :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 11, 2016 Pas :D Hvordan gør man det? Går på via www.imgur.com ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 11, 2016 Lækre sager i får lavet :wee Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 11, 2016 Går på via www.imgur.com ;)Det må jeg lige prøve om jeg kan få til at virke. Nøj, jeg bliver glad, hvis det gør Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 11, 2016 Det må jeg lige prøve om jeg kan få til at virke. Nøj, jeg bliver glad, hvis det gørVirker det? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 11, 2016 I er mega seje til at hækle. Jeg må lære det en dag! Arthur er vokset ud af de '68 bukser jeg har lavet, så jeg har syet nyt. Denne gang med matchende savlesmæk til tand-monstret :D IMG_2494.jpg Hvor er de fine :) Jeg er så misundelig på jer der kan sy ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 11, 2016 Ja :gladWuhu :glad Så må det være måden fremover, når nu appen ikke virker Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 11, 2016 Wuhu :glad Så må det være måden fremover, når nu appen ikke virker Bare vi kan oploade :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 11, 2016 I er mega seje til at hækle. Jeg må lære det en dag! Arthur er vokset ud af de '68 bukser jeg har lavet, så jeg har syet nyt. Denne gang med matchende savlesmæk til tand-monstret :D IMG_2494.jpg Hvor er de fede :loveshower Hvor har du købt det stof med fjer henne ? (Og ribben ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites