Besvaret October 25, 2016 1 hour ago, Katrinemus said: Hvad hedder den slags hækling? Den så bare så strikket ud Det er skiftevis boblemasker / puff stiches og halve stangmasker Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 25, 2016 9 minutes ago, Aja said: Det er skiftevis boblemasker / puff stiches og halve stangmasker Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2016 Det bliver så godt at blive færdig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2016 2 hours ago, Girl Next Door said: Det går fremad Maria Bestemt. Glæder mig bare så meget til at han er færdig. Så vi kan blive helt færdige med hendes værelse. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 29, 2016 On 27/10/2016 at 7:09 PM, Girl Next Door said: Vanter til trunten Så fine Jeg er i gang med det snoede sæt fra Mette. Det er dæleme også fint Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 30, 2016 15 hours ago, Bolsin said: Så fine Jeg er i gang med det snoede sæt fra Mette. Det er dæleme også fint Tak Ja Mettes er også fine Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 31, 2016 Er i gang med grydelapper Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 5, 2016 Vil lige dele den nusseklud jeg har lavet til en dåbsgave Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 5, 2016 Hvor er den sød aja! Har du en opskrift på den? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 5, 2016 Overlocker spørgsmål: Er det sådan rimeligt at finde ud af for en nybegynder? Jeg så lpd skrev i sparetråden at hun havde købt en overlocker brugt - og jeg overvejer at gøre det samme. Kan de billige klare jobbet til sådan nybegynder jobs? Og hvilke mærker skal jeg i så fald se efter? Jeg gad virkelig godt finde en til under 2000kr, er det muligt? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 5, 2016 Tak piger Er ret tilfreds med resultatet, selvom ørerne altså bare ikke kan stå håber alligevel modtageren bliver glad for den. opskriften er fra jordemoderstrik og kan findes på nettet! Der er med kanin, kat, bjørn og panda Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 5, 2016 10 minutes ago, Aja said: Tak piger Er ret tilfreds med resultatet, selvom ørerne altså bare ikke kan stå håber alligevel modtageren bliver glad for den. opskriften er fra jordemoderstrik og kan findes på nettet! Der er med kanin, kat, bjørn og panda Mon ikke modtageren bliver glad alligevel Det ville jeg hvert fald blive Tak, har fundet opskriften Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 5, 2016 3 hours ago, Stephi-moren said: Overlocker spørgsmål: Er det sådan rimeligt at finde ud af for en nybegynder? Jeg så lpd skrev i sparetråden at hun havde købt en overlocker brugt - og jeg overvejer at gøre det samme. Kan de billige klare jobbet til sådan nybegynder jobs? Og hvilke mærker skal jeg i så fald se efter? Jeg gad virkelig godt finde en til under 2000kr, er det muligt? Jeg har en ubrugt overlocker stående du gerne må købe hvis det er. Den er en no name maskine, men tror den er en ganske fin begynder maskine. Jeg har haft den stående som ekstra maskine men har aldrig pakket den ud Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 5, 2016 22 minutes ago, Girl Next Door said: Jeg har en ubrugt overlocker stående du gerne må købe hvis det er. Den er en no name maskine, men tror den er en ganske fin begynder maskine. Jeg har haft den stående som ekstra maskine men har aldrig pakket den ud Tror du den virker sådan ok? Hvad ville du i så fald have for den? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 5, 2016 1 hour ago, Stephi-moren said: Tror du den virker sådan ok? Hvad ville du i så fald have for den? Det burde den, for den har aldrig været brugt Tænker omkring 1000 kr incl fragt. Er det helt tosset? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 5, 2016 20 minutes ago, Girl Next Door said: Det burde den, for den har aldrig været brugt Tænker omkring 1000 kr incl fragt. Er det helt tosset? Det lyder da meget fint er det ok jeg lige summer over det? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 5, 2016 41 minutes ago, Stephi-moren said: Det lyder da meget fint er det ok jeg lige summer over det? Ja da Nu har jeg haft den stående i 4 år, så den løber vist ingen steder Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 5, 2016 On 22/10/2016 at 10:07 AM, Aja said: Produktionen af legemad er i fuld gang Indtil videre er det frugt der har været på programmet De er virkelig fine! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 6, 2016 Burde gå i gang med at få syet de sidste barselsgaver sammen, men har meget mere lyst til at gå i gang med den fine nusseklud Aja lagde op i går Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 6, 2016 Har fået købt ind til 3 brødkurve, 2 sæt grydelapper og en bolero til den yngste pige Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 6, 2016 3 hours ago, M.Rose said: Burde gå i gang med at få syet de sidste barselsgaver sammen, men har meget mere lyst til at gå i gang med den fine nusseklud Aja lagde op i går Åh jeg kender det! Jeg ender altid med at starte på noget nyt og have gang i alt for mange projekter på samme tid Håber du deler resultatet bagefter? er du på Instagram? Del dette indlæg Link to post Share on other sites