Posted September 14, 2016 Eller måske bare en anelse skør :D Jeg er forresten allerede i gang med det næste - det passede lige med at garnet kom med posten i dag :P Jeg vil gerne bestille et så :D Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 14, 2016 Blev helt 100% færdig med denne cardigan til Astrid i går. Den har længe ligget og været 97% færdig, men nu skulle det være, og den er nu vasket og presset :yay Det er første gang jeg strikker mønsterstrik, men bestemt ikke den sidste :super Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 14, 2016 Jeg vil gerne bestille et så :D:DTror jeg skal prøve noget babytøj efter det her ;) Men måske er jeg frisk på endnu et om nogle måneder :) Det tager ca 3 uger for mig. Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 14, 2016 :D Tror jeg skal prøve noget babytøj efter det her ;) Men måske er jeg frisk på endnu et om nogle måneder :) Det tager ca 3 uger for mig. Mit har lagt i 3 år uden at blive færdig :lol Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 14, 2016 Blev helt 100% færdig med denne cardigan til Astrid i går. Den har længe ligget og været 97% færdig, men nu skulle det være, og den er nu vasket og presset :yay Det er første gang jeg strikker mønsterstrik, men bestemt ikke den sidste :super Den er godt nok fin :biglove Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 14, 2016 Mit har lagt i 3 år uden at blive færdig :lol3 år, alligevel :oDu må hellere se at komme i gang ;) Hvor langt er du med det? Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 14, 2016 Blev helt 100% færdig med denne cardigan til Astrid i går. Den har længe ligget og været 97% færdig, men nu skulle det være, og den er nu vasket og presset :yay Det er første gang jeg strikker mønsterstrik, men bestemt ikke den sidste :super Hvor er den fin! Hvilken opskrift har du brugt? Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 14, 2016 3 år, alligevel :o Du må hellere se at komme i gang ;) Hvor langt er du med det? Har strikket den ene side med bølger og så gik jeg død ;) Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 14, 2016 Den er godt nok fin :biglove Tak skal du have :kiss Hvor er den fin! Hvilken opskrift har du brugt? Tusind tak! Den er fra den nye klompelompe bog :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 14, 2016 Har strikket den ene side med bølger og så gik jeg død ;)Årh, det var dem, som var hyggelige at strikke. Yderborden udgør det for halvdelen af arbejdet :o Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 14, 2016 Årh, det var dem, som var hyggelige at strikke. Yderborden udgør det for halvdelen af arbejdet :o Ja den er crazy! Har strikket et sjal med sådan en kant. Puuuhaaaaaa! Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 14, 2016 Nu vasket og udspændt. Længe leve baby-skumgulv :D Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 14, 2016 Nu vasket og udspændt. Længe leve baby-skumgulv :D Smukt! Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 14, 2016 Nu vasket og udspændt. Længe leve baby-skumgulv :D Hvor er det flot Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 15, 2016 Nu vasket og udspændt. Længe leve baby-skumgulv :D Det er godt nok vildt flot.. Sejt at du kan :respekt Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 15, 2016 Blev helt 100% færdig med denne cardigan til Astrid i går. Den har længe ligget og været 97% færdig, men nu skulle det være, og den er nu vasket og presset :yay Det er første gang jeg strikker mønsterstrik, men bestemt ikke den sidste :super Virkelig virkelig fin.. Det gad jeg godt at kunne :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 15, 2016 Så fine striksager, der bliver vist! Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 15, 2016 Jeg har skiftet strik ud med barnedåbspynt - det er ikke lige så varmt og skal snart være færdigt Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 15, 2016 Jeg har skiftet strik ud med barnedåbspynt - det er ikke lige så varmt og skal snart være færdigt Hvor ser det bare fint ud :loveshower Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 15, 2016 Hvor ser det bare fint ud :loveshower Tusind tak Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 15, 2016 Blev helt 100% færdig med denne cardigan til Astrid i går. Den har længe ligget og været 97% færdig, men nu skulle det være, og den er nu vasket og presset :yay Det er første gang jeg strikker mønsterstrik, men bestemt ikke den sidste :super Wauw! Vildt flot! Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 15, 2016 Wauw! Vildt flot!Tusind tak :kiss Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 15, 2016 Blev helt 100% færdig med denne cardigan til Astrid i går. Den har længe ligget og været 97% færdig, men nu skulle det være, og den er nu vasket og presset :yay Det er første gang jeg strikker mønsterstrik, men bestemt ikke den sidste :super Rigtig flot strikket! :respekt Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 15, 2016 Nu vasket og udspændt. Længe leve baby-skumgulv :D Også rigtig flot! Vi har det i råhvidt og Erica bruger det stadig selvom hun er fem år. Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 15, 2016 Jeg har skiftet strik ud med barnedåbspynt - det er ikke lige så varmt og skal snart være færdigt Share this post Link to post Share on other sites