Posted September 24, 2016 Arhhh, men tak for svar! Jeg har handlet der før og er jo vild med deres stof er øko, men gider sgu da ikke betale 50kr for et mønster der "automatisk sendes til min mail øjeblikkeligt", når jeg tre dage senere stadig ikke har modtaget den! Kan den ligge i "spam" mappen? Jeg har desværre også ret dårlige erfaringer med BloomeCph.. Og de er umulige at få fat i.. Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 29, 2016 Skal være teststrikker på nogle sokker og jeg kan ikke finde ud af at strikke sokker :D Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 29, 2016 Skal være teststrikker på nogle sokker og jeg kan ikke finde ud af at strikke sokker :D:lol Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 29, 2016 :lolDet kan vel ikke være så svært? :lol Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 29, 2016 Det kan vel ikke være så svært? :lolNæ. Jeg har da lige strikket et par babystrømper og det lykkedes da :D Så kan du også! Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 29, 2016 Næ. Jeg har da lige strikket et par babystrømper og det lykkedes da :D Så kan du også!Mon ikke? :chin: ;) Skal lige have fundet garn. Håber jeg har noget på lager der kan bruges.. Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 15, 2016 Just now, lpd said: Ny bluse til Arthur Nohr bruger str 80 Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 15, 2016 Just now, Stephi-moren said: Nohr bruger str 80 Ej, det var vel nok heldigt at denne er syet i str 80 Arthur vokser nok snart ud af den, så kan Nohr arve den Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 15, 2016 7 minutes ago, lpd said: Ej, det var vel nok heldigt at denne er syet i str 80 Arthur vokser nok snart ud af den, så kan Nohr arve den Haha hvor er det vildt Det er bestemt ikke normen at mine drenge er mindre end nogle der er yngre end dem! Nohr bruger faktisk stadigvæk 74 Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 15, 2016 21 minutes ago, Stephi-moren said: Haha hvor er det vildt Det er bestemt ikke normen at mine drenge er mindre end nogle der er yngre end dem! Nohr bruger faktisk stadigvæk 74 Men altså nu er Arthur jo også bare mega tyk... Han er ikke lang eller stor, han har bare en kæmpe dunk og så fylder hans ble jo også lige lidt mere. Nu vi er i krea-tråden, så er jeg faktisk ved at købe materialer så jeg selv kan prøve at sy en ble! Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 15, 2016 Jeg har købt ind til at sy spise forklæder i dag. Hurra for stof2000 outlet Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 15, 2016 22 minutes ago, Girl Next Door said: Jeg har købt ind til at sy spise forklæder i dag. Hurra for stof2000 outlet Ej hvor er der outlet henne Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 15, 2016 7 minutes ago, Little Miss said: Ej hvor er der outlet henne Der er en i Aalborg i hvert fald. Jeg ved ikke om der er andre steder? Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 15, 2016 1 hour ago, Girl Next Door said: Der er en i Aalborg i hvert fald. Jeg ved ikke om der er andre steder? Ej tarveligt. Alt for langt væk Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 22, 2016 Produktionen af legemad er i fuld gang Indtil videre er det frugt der har været på programmet Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 22, 2016 Er begyndt at tegne Hulk på Idas værelse til Idas store glæde Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 22, 2016 8 hours ago, Aja said: Produktionen af legemad er i fuld gang Indtil videre er det frugt der har været på programmet Hvor er det fint Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 25, 2016 On 22. oktober 2016 at 10:07 AM, Aja said: Produktionen af legemad er i fuld gang Indtil videre er det frugt der har været på programmet Hvor er de fine er de alle hæklet pånær ananasen? Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 25, 2016 21 minutes ago, Katrinemus said: Hvor er de fine er de alle hæklet pånær ananasen? Tak søde ja, de er alle hæklet - også ananasen Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 25, 2016 2 minutes ago, Aja said: Tak søde ja, de er alle hæklet - også ananasen Hvad hedder den slags hækling? Den så bare så strikket ud Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 25, 2016 Glæder mig til til at tegne detaljer op på ham. Share this post Link to post Share on other sites