salka20

Åh er så bange

6 indlæg i dette emne

Jeg er gravid i 5+4 uge ved insemination og har de sidste par dage haft ondt i maven og lidt brunt udflåd. Er virkelig bange for at der skal ske noget. Er der andre som har haft så sådan?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej med dig. Jeg har oplevet det samme og det viste sig til NFat være missed abortion. Det behøver det ikke være men ring til klinikken og få en tryghedsscanning. Uvisheden er uudholdelig, men det er næsten værre at gå helt frem til NF og tro at alt er ok, for så at opdage det modsatte. Afsted med dig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg siger det samme som Sensommerbaby. Se at få det undersøgt. Det behøver ikke betyde det fjerneste! Jeg har prøvet begge dele - første gang havde jeg meget lidt brunligt udflåd, men det viste sig også at være en MA. Anden gang var det EKSTREMT lidt udflåd, men det var der, og alt var ok. Skal til NF på onsdag.

Så ingen panik, men få det kigget på, så du kan få fred i sjælen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er insemineret så skal allerede scannes første gang i 7 uge. Den 5 april. Men der er jo alligevel længe til. Og det er jo weekend nu, så kan man vel ikke gøre hverken til eller fra?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som Justme siger kan du ikke se hjerteblink før uge 6 alligevel, så en scanning nu vil nok ikke gøre dig tryggere. Jeg blødte flere gange i starten af min graviditet og har da stadig en lille hoppende dreng i maven i dag, så det er meget normalt.

Men derfor er det bestemt ikke sjovt! Så du får lige et kram herfra :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kram herfra :kram2

Jeg håber, det går godt med dig? :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER