wivvi6021

Hov hvor længe har jeg været gravid ?(svag rød streg)

3 indlæg i dette emne

Hej Jeg havde den 28 feburar en kraftig blødning der minnede om min mens. Ved nærmer efter tanke kom den vist en uge for tideligt!

Den varede ikke ret længe ; 1 dag frem for 4

Jeg har testet siden for at være på den sikre siden. Nu kom der så pludselig en svag men rød streg frem i feltet.

Jeg tog lige 3 til og jo der er streg på dem alle. !!!! :o)

Mit spørgsmål er så bare hvor langt jeg kan være henne. Endten er jeg lige blevet det og så er der jo stadig stor chance for en abort eller også ligger der allerede en lille baby ?

Jeg skal først have min menstration omkring den 1 april

men så vidt jeg ved så er der da ingen test Der kan vise graviditeten fra 9 dage før menstrationen??????? væl?

Så hvis jeg ser bort fra min blødning den 28 feburar (for det tyder jo på det var en kraftig implationsblødning)

Så var min sidste rigtige mens alser den 1 feburar og i følge en graviditets beregner jeg har fundet på google så burde jeg være 7 uger hænde ?? kan det passe???????

Har stadig svært ved at tro på stregerne.. Smiler

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke! Jeg tror dog ikke du er 7 uger henne for så burde stregerne være lige tydelige. Jeg tror du skal tælle den 28.2 som din sidste mens.

Spændende :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis vi siger at 28.02 var din sidste mens så burde du være 3+3 i dag. Men det kan jo være at din ÆL har været en lille smule tidligere, så du f.eks. er 3+5. Jeg har selv kunne teste positiv 3+5, og der er også nogle der kan teste positiv endnu tidligere. Så det kan altså sagtens lade sig gøre. Det tror jeg mest på, da hvis du var længere henne burde stregerne være mere tydelige.

Alternativt kan jeg også få dig til at være 5+5 hvis vi går udfra at ÆL lå to dage inden implantationsblødning. Og som du selv siger kan du være 7 uger hvis du regner ud fra din sidste mens. Men både 5 og 7 uger henne så burde stregerne være meget tydelige, så jeg tror derfor mest på at du er ca. 3+5 i dag.

Jeg ville tro på det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER