Calla

Hjælp til gave til den nybagte far og mor

29 indlæg i dette emne

Vores den ene blev også hevet ud i armen og det tog 5 gange ved kiro for at få rettet den fejl. (han kunne ikke løfte h. arm op over hovedet)

Vi fik intet at vide og skrigeriet blev tilskrevet kolik.

Godt jeg tog til en meget dygtig kiro med flere børnekurser eller hvad det ny hedder i fagsprog. Den første behandlede kun for kolik uden effekt.

Føj for en oplevelse din søs og svog. har været ude for, men godt at det smukke pus kommer sig.

Tilykke til jer alle med de nye titler.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uha da da for en omgang! Håber det stadig går godt og lillemanden er ok alting taget i betragtning!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores den ene blev også hevet ud i armen og det tog 5 gange ved kiro for at få rettet den fejl. (han kunne ikke løfte h. arm op over hovedet)

Vi fik intet at vide og skrigeriet blev tilskrevet kolik.

Godt jeg tog til en meget dygtig kiro med flere børnekurser eller hvad det ny hedder i fagsprog. Den første behandlede kun for kolik uden effekt.

Føj for en oplevelse din søs og svog. har været ude for, men godt at det smukke pus kommer sig.

Tilykke til jer alle med de nye titler.

Fy føj da :( :( Stakkels lille pus :( :(

OPDATERING:

De fik lillemusen ned på værelset igår. Dog har de måttet skifte værelse, fordi han stadig skal overvåges. Og langt om længe kom mælken :loveshower :loveshower

Min søs fik igår aftes pludselig meget høj feber, og rysteture, og har meget høj feber idag også :boo Så hun venter på svar fra de blodprøver der er taget her til morgen :( Så de får temlig sikkert ikke lov at blive udskrevet imorgen alligevel, som de havde fået af vide :boo Håber virkelig hun snart kommer sig, synes sg det er uretfærdigt, de skal have så megen modgang :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Iøvrigt, TUSIND TUSIND TAK ALLE SAMMEN; for alle roserne, tankerne, krammene, og idéerne :loveshower Ja TAK for det hele, TAK fordi I er der :loveshower :loveshower

Da hun skrev igår aftes, at der var kommet et par dråber fra hvert bryst, blev jeg pludselig overmandet at træthed.. Så jeg sov kl. 20.30 :blink

Har dog heller ikke sovet siden mandag stort set, har været SÅ bekymret :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER