Barylak

Min NF <3

5 indlæg i dette emne

Undskyld den sene opdatering, men jeg var simpelthen SÅ træt efter at vi kom hjem i går - så orkede ingenting wink.png

Men det gik fint i går; der var en fin lille baby som hoppede rundt og gerne ville have sin hånd ved hovedet loveshower.gif Risikovurderingen lå på 1:2948 - så det var jo også fint cheerleader3.gif

Min termin blev rykket 3 dage frem, så den nu hedder den 29. september - men jeg tror nu at jeg bliver herinde og så 'snuser' lidt med inde i september-gruppen..

Jeg havde dog en cyste på 3x4 cm lige bag baby, men uden for livmoderen så vidt de kunne se - så den skal de lige tjekke til MD og hvis jeg får smerter skal jeg kontakte dem sad.png

Så nu er jeg godt nok lidt nervøs, da jeg har haft mange problemer med cyster og også har en genfejl med forhøjet risiko for æggestokskræft - så det går mig lidt på sad.png

Men ellers var det dejligt at se baby og se at den havde det godt a1221.gif Bagefter tog mig og manden ud og spiste og købte det første til babyen - to langærmede bodystocking fra H&M med knapper i siden baaasmiley.gif

Så skal I da også lige have et billede af 6 cm lækker bebs c010.gif

1GkklBjl.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åhr, hvor dejligt! Tillykke med vellykket scanning! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en fin lille bebs! Dejligt at det gik godt. Jeg krydser fingre for at cysten ikke forvolder problemer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med den fine scanning! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER