DitteJ

Wellness, massage eller lignende nær / i Billund-området?

3 indlæg i dette emne

Ja, jeg kunne så godt trænge til lidt kærlighed til min krop. Farmand er ikke så flink til det med at massere moderen. Eller jo, men 5 min et par gange i ugen er altså kun lige nok til at jeg ikke går til. Han gider ikke og forstår det heller ikke helt ^_^

Derfor.. Er der nogen der har fået nogle behandlinger, hvor i svævede væk bagefter. :7himmel Om det er hos en massør, zoneterapeut eller ligende er ligemeget. Jeg er meget spændt i skulder og nakke, og så trænger min fødder og lægge bare sådan til at blive æltet.

Min egen læge er meget dygitg til akupunktur, og ham skal jeg ud til, men de har ikke en tid før torsdag efter påske <_<

Så håber sådan nogen har fået en eller anden skøn behandlig de kan anbefale. :yay Ikke alt for langt væk fra Billund. Men altså Horsens, Kolding, Vejle ect er ok. Eller ud vest på...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Efter påske skal min mand og jeg på spa-ophold på comwell kellers park i Vejle. Og de har mange spabehandlinger, bl.a graviditetsmassage :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu ved jeg ikke om det stadig er aktuelt.. Men i hvert fald.

Jeg har en veninde som er jordemoder. hun har sammen med en anden jordemoder starter en privatklinik hvor de giver massage og samtaler før og efter fødsel. Jeg har ikke selv været der, men hun er frygtelig sød og meget dygtig og så har de en briks med hul til maven så man kan ligge på maven lidt, så måske det var noget. Det hedder Din Jordemoderpraksis og ligger i Kolding.

http://dinjordemoderpraksis.dk/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER