baby-vr

Tryghedsskanning..

14 indlæg i dette emne

:loveshower så fik jeg overstået tryghedsskanningen i dag, med min mor ved min side - kæresten kunne desværre ikke komme fra arbejde.

Vi så et fint lille hjerte blinke!

Lægen mente dog ikke jeg var helt så langt henne, som beregnet efter sidste mens. Han ville skyde mig til 7+3 udfra målingerne, fremfor 8+2 efter egen beregning.. Så jeg er stadig med i augustgruppen :hurra dog nu med termin omkring 26. august 2011.. Lad os nu se om den holder, når jeg kommer længere hen og til NF.

Hvor er jeg lettet over at den lille spire lever denne gang.. men tror alligevel ikke helt på det før NF er overstået :bd

Jeg vil forsøge at tænke positivt og glæde mig over, at jeg ikke har de store symptomer eller gener :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:loveshower Tillykke :loveshower Det er en helt fantastisk følelse... Men ja.. Man skal nok lige over de 12 magiske uger, før man tør tro..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt :yay

Jeg bliver næsten misundelig når jeg hører om I allerede har hørt hjerteblink. Vi har valgt at vendte til NF så jeg venter spændt og tæller ned til d. 31.1.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt :yay

Jeg bliver næsten misundelig når jeg hører om I allerede har hørt hjerteblink. Vi har valgt at vendte til NF så jeg venter spændt og tæller ned til d. 31.1.

Vi havde nok købt en tryghedsscanning lige meget hvad.. Men pga min blødninger, så har det bare været nødvendigt at komme til en scanning... <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja.. det er skønt :loveshower

Det er blevet lidt mere virkeligt efter jeg skulle gengive oplevelsen for kæresten, da han kom spændt hjem her til aften..

Jeg havde en MA i efteråret (opdaget til NF), hvorfor jeg bad om en tryghedsskanning her anden gang.

Jeg ville gerne vide, om der var et levende foster i min mave - jeg har nemlig ikke nogle særlige symptomer endnu, så ville sikre mig, at alt var som det skulle være indtil videre. :bd hvilket det heldigvis var!

Så nu kan vi spændt og nervøst se frem til NF om ca. fem ugers tid.. :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor fik du den lavet henne? Og hvad kostede det?

Jeg overvejer også at bestille én. Skal først til NF d. 2. februar og er ved at blive utålmodig <_<

Vil gerne snart se noget liv derinde fra :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

http://www.scanningsklinikken.dk/ dem har jeg hørt meget positivt omkring :) Vi havde selv bestilt der, men aflyste, da jeg fik en tryghedsscanning da jeg begyndte at bløde..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

http://www.scanningsklinikken.dk/ dem har jeg hørt meget positivt omkring :) Vi havde selv bestilt der, men aflyste, da jeg fik en tryghedsscanning da jeg begyndte at bløde..

Kan også klart anbefale dem... Vi var afsted til kønsscanning der, og det var bare en SUPER dejlig oplevelse, og de gør virkelig noget ud af at man skal føle sig velkommen! Vi skal derind igen til 3D på lørdag... :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg regner nu også med at vi købe os til et par scanninger der, når vi kommer lidt længere hen :) Men for nu er det vist okay.. Har en ultralyd på mandag, også må der komme en NF inden et par uger bagefter jo.... Men efter nf, går der jo lidt inden man ser baby igen.. <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg regner nu også med at vi købe os til et par scanninger der, når vi kommer lidt længere hen :) Men for nu er det vist okay.. Har en ultralyd på mandag, også må der komme en NF inden et par uger bagefter jo.... Men efter nf, går der jo lidt inden man ser baby igen.. <_<

Er det ikke den der er NF? Jeg har også lige fået brev og der står ultralydsscanning, men det er NF de mener.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det ikke den der er NF? Jeg har også lige fået brev og der står ultralydsscanning, men det er NF de mener.

Det brev jeg fik da jeg skulle til MD-scanning stod der også bare "ultralydsscanning" på :) Så mon ikke det er det samme med NF?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tvivler meget - da jeg kun er 9+ noget nu.. Og sidst jeg blev scannet sagde de jeg nok endda ikke var så langt henne... Men ved det ikke faktisk.. Det får jeg jo at se på mandag... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak for rådet.

Så har jeg bestilt tid hos scanningsklinikken.

Hvor bliver det bare spændende :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik tryghedsskanningen på sygehuset, efter henvisning fra min læge..

Så det kostede ikke noget!

Men hvis jeg ikke havde haft den mulighed, så havde jeg også købt mig til en skanning :gravid

Måske jeg køber mig til en inden NF - da der jo går ca. 4 uger endnu.. Det er længe at vente :bd

Pøj pøj til jer der skal til skanning snart :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER