betina88

nogen der kender denne rejseseng??

6 indlæg i dette emne

hej....

vi er lige på kig efter en rejseseng herhjemme til når vi skal på ferie og sådan.. vi har kigget lidt på denne http://www.tojbamsen.dk/product.asp?product=12995

er der nogen af jer der kender denne?? og evt har erfaringer med den????

håber i kan hjælpe...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kender den ikke, men den ser rigtig smart ud. Og ser ud til den er nemmere at slå ud end en alm

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kender den ikke selv, men jeg mener bestemt at der er nogen der er kommet med deres kommentarer om den tidligere herinde på forumet. Prøv evt. at lave en søgning på rejseseng og se om der ikke kommer noget frem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kender den ikke selv, men jeg mener bestemt at der er nogen der er kommet med deres kommentarer om den tidligere herinde på forumet. Prøv evt. at lave en søgning på rejseseng og se om der ikke kommer noget frem :)

tak.. fandt indlægget om rejsesengen og blev klogere, så nu skal vi bare beslutte os.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender to par, der har den og de er meget glade for den. Og børnene elsker deres 'telt'

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kender den heller ikke personligt (andet end at jeg har hørt om den og set den på nettet), men umiddelbart tænker jeg at børnene må elske sådan en lille "hule". Dog er jeg betænksom ved at den jo så ligger helt nede på gulvet, kontra en alm. rejseseng som jo er hævet over gulvet. Så skal man være sikker på at de ikke får kulde fra gulvet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER