nr3

Er denne æl test positiv

12 indlæg i dette emne

Jeg har ikke haft mens efter MA i Starten af januar og har brug for jeres øjne...

Er denne æl-test positiv?

post-5262-0-49834100-1363359135_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville sige, at den ikke helt er der. De skal være lige så stærke eller stærkere i farven. Men måske er det tegn på, at du er i de frugtbare dage lige inden ÆL?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Siger det samme som snublefod - du er nok liiige ved at være der :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Siger det samme som snublefod - du er nok liiige ved at være der :)

Går det godt med jobbet? Hyggeligt at rende ind i dig herinde, selvom PB er på pause :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Går det godt med jobbet? Hyggeligt at rende ind i dig herinde, selvom PB er på pause :)

Det er simpelthen det fedeste! Nøj hvor giver det altså bare meget i mit liv i stedet for at gå hjemme! Det er jo en tidsbegrænset stilling, men de har allerede givet udtryk for, at hvis der overhovedet er mulighed for det, når den udløber, så vil de fastansætte mig, for de vil ikke af med mig, så det er bare fedt. Men de har også selv sagt at de godt er klar over at jeg selvfølgelig skal have børn på et tidspunkt og så tager de det med, så nu ser vi hvor længe jeg kan holde manden hen med at vente. Men det er rart at vide at man ikke skal have "dårlig samvittighed" når det er.

Men jeg kan jo heller ikke lade være med at følge lidt med herinde og se hvordan det står til :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er simpelthen det fedeste! Nøj hvor giver det altså bare meget i mit liv i stedet for at gå hjemme! Det er jo en tidsbegrænset stilling, men de har allerede givet udtryk for, at hvis der overhovedet er mulighed for det, når den udløber, så vil de fastansætte mig, for de vil ikke af med mig, så det er bare fedt. Men de har også selv sagt at de godt er klar over at jeg selvfølgelig skal have børn på et tidspunkt og så tager de det med, så nu ser vi hvor længe jeg kan holde manden hen med at vente. Men det er rart at vide at man ikke skal have "dårlig samvittighed" når det er.

Men jeg kan jo heller ikke lade være med at følge lidt med herinde og se hvordan det står til :)

Hvor lyder det bare godt, det hele :glad Og ja, kom da endelig og lur lidt en gang i mellem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I havde ret. Test fra idag ser sådan ud, så mon ikke der er æl nu?

post-5262-0-13787600-1363510028_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er uden tvivl positiv! Held og lykke med det :hump :yay :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jo, giv den gas med :hump :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Held og lykke med babymakibg ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo anden billede er uden tvivl positiv :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER