MrsAndersen

Svimmelhed i sidste trimester

6 indlæg i dette emne

Puha, igår aftes blev jeg lidt svimmel under aftensmaden - og synes egentlig det gik over senere på aftenen.

Her til morgen var der ikke noget, men da jeg så kom på arbejde og satte mig ved skrivebordet, kom det igen. Jeg tænker, at det vel bare er en af generne ved at være i den sidste del af graviditeten - alternativt at jeg er ved at blive lidt syg, for jeg synes også, der kommer lidt hovedpine snigende.

Har ikke på noget tidspunkt før i graviditeten været svimmel, men tænker også, at lillepigen snart trykker på en del vitale organer, så det giver gener.

Andre der døjer med det samme?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ikke lige pt, men for nogle uger siden havde jeg det en del. Det kom helt uden grund og gik hurtigt over igen hver gang. Håber da snart det går over for dig! Ellers må du lige vende det med din jm/læge ved næste besøg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har døjet meget med det, både i starten af denne graviditet og slutningen af sidste. Har aldrig rigtig været bekymret over det, tænker der sker jo så meget i kroppen, så den er nok bare på overarbejde :P Men det skader da aldrig at spørge "de kloge" :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ah tænkte nok, at det ikke var helt fremmed for jer andre heller - hvis det bliver ved må jeg lige vende det med lægen. Men burde i hvert fald ikke være pga jernmangel eller andet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var svimmel on off I den sidste uge inden termin og det viste sig at være for højt blodtryk så jeg blev sat i gang på terminsdato. Jeg ville helt sikkert få det tjekket.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var svimmel on off I den sidste uge inden termin og det viste sig at være for højt blodtryk så jeg blev sat i gang på terminsdato. Jeg ville helt sikkert få det tjekket.

Hmm, svimmelheden gik over efter et par dage - så det har nok bare været generel utilpashed. Hver gang jeg har fået tjekket blodtryk er det faktisk nærmere en lille smule for lavt (men ok, får jeg at vide) og det kan vel egentlig også give svimmelhed...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER